peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56472 Jäsentä
158579 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Virallinen OnePlus-keskustelu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-05-2019
Kirjoituksia: 2
141/271

Vs: Virallinen OnePlus-keskustelu ***Voita OnePlus 7***

Saako kameralla otettua RAW-kuvia? Onko kameraan helppo tehdä omia säätöjä saadakseni haluamani lopputuloksen kuvaan?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-06-2019
Kirjoituksia: 2
142/271

Moi! Olen ollut seuraamassa OnePlussan kehitystä aivan ensimmäisestä Oneplus One puhelimesta saakka! Alku oli melko kivinen huonon saatavuuden vuoksi, mutta oli se sen arvoista. Nyt kun olen tosiaan sieltä saakka seurannut puhelimien kehitystä, olisinkin kiinnostunut että miksi Oneplus ei ole ikinä lähtenyt mukaan tähän "Langaton lataus" - buumiin? Monet ihmiset jotka arvostelevat puhelimia esim. YouTuben välityksellä, ovat kaivanneet juuri tätä kyseistä ominaisuutta ja puhelin toisensa jälkeen ihmettelevät että miksei sitä ominaisuutta ole lisätty puhelimeen. Sama pätee myös IP-luokitukseen. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-06-2019
Kirjoituksia: 1
143/271

Haluaisin tietää OnePlus-puhelinten akunkestosta. Minkälainen akunkesto on ja millaisia parannuksia siihen on tehty? Olisi kiinnostava tietää myös se, kuinka pian on odotettavissa vaihto kokonaan uuteen akkuun?

Edit ReOlivia: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-12-2017
Kirjoituksia: 4
144/271

Lapseni tarvitsisi uuden puhelimen.
Onko tässä kestävä lasi koska lasin rikkoutumisen vuoksi mietimme uutta puhelinta?
Entä millainen kamera on?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-05-2018
Kirjoituksia: 3
145/271

Onko tässäkin puhelimessa akun takuu vain 6kk? Eli tämän jälkeen akun kesto huononee merkittävästi?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-06-2019
146/271

Minulla ei ole enää lisää kysyttävää, kaikki kysyttävä jo kysytty ☺ osallistun kuitenkin arvontaan ☺

Edit ReOlivia: Siirretty oikeaan ketjuun

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-05-2015
Kirjoituksia: 18
147/271

Minua kiinnostaisi tietää millainen ja etenkin miten monipuolinen kamera OnePlus 7:ssa on?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
148/271

Kattavasti tullut kyllä kysymyksistä ilmi kaikki itteäki askarruttavat asiat Hymiö Onnellinen Nyt ei pistänyt silmään sellaista asiaa, että mites liikkuvien asioiden kuvaus? Tykkään ite kuvata esim. Eläimiä ja nykyinen oneplus 6 ei ainakaan oo kovin kehuttava tässä asiassa jos kohde yhtään liikkuu. Tulee herkästi sumeita kuvia Hymiö Surullinen myös hämäräkuvaus on surkea. onkohan uudemmassa mallissa tätä vikaa? 😊 
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-11-2017
Kirjoituksia: 5
149/271

Hei! Kiitos viestistäsi! Meillä on Visitechin järjestelmä ja olemme siihen varsin tyytyväisiä, En usko että olisimme sitä vaihtamassa pois, mutta tarvitsisin itselleni hyvän kännykän erinoamisella kameralla ja tämä teidän mallinne voisi olla hyvä valinta minulle.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
150/271

Haluaisin tietää, onko oneplus 7:n mahdollista sormenjälkitunnistinta paranneltu, koska ymmärtääkseni sen kanssa on ollut pieniä ongelmia aikaisemmassa 6 ja 6t mallissa?

0 tykkäystä