Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HartsiPurtsi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Virheilmoitus chattia käytettäessä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Rupee kyrsii kun on kirjautuneena ja yrittää päästä chattiin niin jatkuvasti tulee arsyttävä hups jokin meni vikaan. Olisin vaan chatin kautta tilannut uuden takuutodistuksen Nokia 8 kun kylkiäisenä tullut Nokia 3310 meni takuuhuoltoon niin takuukuitin mukana meni tietysti Nokia 8 takuutodistus kun ne oli yhdellä plankolla. Pistin kyllä viestin mukaan, että ottaa asian huomioon ja lähettää saman paperin takas mutta eihän sieltä tullut kuin uuden 3310 takuutodistus, joten olen ilman Nokia 8 takuutodistusta. Siis tiedän miten saisin uuden takuutodistuksen mutta ärsyttävä hupsuttelu estää. Mitä teen?

Edit RaMaria: Otsikko

3 vastausta
tilasto
Kunniajäsen
  • 1084 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olisiko tuosta ohjeesta apua https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

Adblockerit selaimessa saattavat estää Chatin toiminnan, kannattaa kokeilla myös välimuistin tyhjentämistä tai eri selainta.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HartsiPurtsi kirjoitti:

Rupee kyrsii kun on kirjautuneena ja yrittää päästä chattiin niin jatkuvasti tulee arsyttävä hups jokin meni vikaan. Olisin vaan chatin kautta tilannut uuden takuutodistuksen Nokia 8 kun kylkiäisenä tullut Nokia 3310 meni takuuhuoltoon niin takuukuitin mukana meni tietysti Nokia 8 takuutodistus kun ne oli yhdellä plankolla. Pistin kyllä viestin mukaan, että ottaa asian huomioon ja lähettää saman paperin takas mutta eihän sieltä tullut kuin uuden 3310 takuutodistus, joten olen ilman Nokia 8 takuutodistusta. Siis tiedän miten saisin uuden takuutodistuksen mutta ärsyttävä hupsuttelu estää. Mitä teen?


Voithan jättää asiakaspalveluun myös yhteydenottopyynnön tuosta asiasta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
HartsiPurtsi
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt mä hokasin tän hupsuttelun omalla kohdallani. Se oli niin, että mulla on toisella koneella eri teliatunnus ja salasana. Silti niillä pysty kirjautumaan ristiin teliaan ja hupsuttelu alkoi vasta jos oli kirjautuneena sinällään oikealla tunnuksella mutta toisella koneella. Vois ton ärsyttävän hupsin tilalle kyllä keksiä jotain nasevampaa. Nyt se kuulostaa tai siis näyttää Suomalaisen anteeks pyynnöltä tyyliin. Hups, kun sotkin sun tarralenkkarit pikaliimalla. Mutta ongelmani selvisi kiitos siitä.

PS. Saas nähdä saako kaveri lenkkarit jalkaan. On nimittäin sen verran tujua pikaliimaa.