Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 95 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Vs: Redmi note 8 Pro saatavuus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Omille sivuille voi kirjautua esimerkiksi omilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, eli liittymän omistaja tai laitteen tilaaja pystyy sinne kirjautumaan. Tilauksen tarkemman tilanteen voi tarkistaa meidän asiakaspalvelun kautta, joten suosittelen, että olet sinne yhteydessä 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

6 vastausta
extremeveera
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka! Minulla on tämä juuri sama ongelma, enkä pääse kirjautumaan sisään asiakaspalveluun päästäkseni, herjaa että se on vain niille, keillä on liittymä. Tein siis samalle puhelimelle tilauksen viime viikon tiistaina, tilausvahvistus on tullut, mutta tilaus on vielä käsittelyssä.

Veeruskaz
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aika outoa. Tämä kuka mulle sen tilas sano vaa et se tullee ku tullee eikä jaksa ottaa selvää asioista vaikka käskin.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 95 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 21 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@extremeveera@  kirjoitti:

Moikka! Minulla on tämä juuri sama ongelma, enkä pääse kirjautumaan sisään asiakaspalveluun päästäkseni, herjaa että se on vain niille, keillä on liittymä. Tein siis samalle puhelimelle tilauksen viime viikon tiistaina, tilausvahvistus on tullut, mutta tilaus on vielä käsittelyssä.


Moikka @extremeveera ja tervetuloa Yhteisöön! Kokeilitko siis kirjautua pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella täältä? Kun olet tuon puhelimen tilannut, sinun tulisi päästä kirjautumaan noilla tunnuksilla, ei siis vaadi erikseen liittymää.

 


@Veeruskaz@  kirjoitti:

Aika outoa. Tämä kuka mulle sen tilas sano vaa et se tullee ku tullee eikä jaksa ottaa selvää asioista vaikka käskin.


No nyt kuulostaa kummalliselta. Tällä hetkellä tuo Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128 Gt muistilla on tilapäisesti loppu ja se vaikuttaa toimitusaikaan. Olitko mahdollisesti tilannut tuolla muistikoolla puhelimen? 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

extremeveera
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä, juuri näin tein ja se johti tällaiselle sivulle (kokeilin vielä uudestaan jos tilanne olisi muuttunut):

 

telia.png

 

Lisäksi, olin itse ainakin tilannut tuon 128Gt version, mutta silloin kun sen tilasin, sivulla luki että puhelinta on saatavilla varastossa. Olen todella harmissani, jos olen tehnyt kaupat siinä uskossa, että todellakin saan puhelimen viimeistään seuraavan 2 viikon sisään, ja kun se sitten loppuukin niin ei tule mitään yhteydenottoa. Minun on tänään saatava tuo osoite vaihdettua tilaukseen, kun ei se enää ehdi mitenkään tulla tänne missä nyt olen. Ainut vaihtoehto taitaa tällä hetkellä olla soittaa?

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@extremeveera@  kirjoitti:

Kyllä, juuri näin tein ja se johti tällaiselle sivulle (kokeilin vielä uudestaan jos tilanne olisi muuttunut):

 

telia.png

 

Lisäksi, olin itse ainakin tilannut tuon 128Gt version, mutta silloin kun sen tilasin, sivulla luki että puhelinta on saatavilla varastossa. Olen todella harmissani, jos olen tehnyt kaupat siinä uskossa, että todellakin saan puhelimen viimeistään seuraavan 2 viikon sisään, ja kun se sitten loppuukin niin ei tule mitään yhteydenottoa. Minun on tänään saatava tuo osoite vaihdettua tilaukseen, kun ei se enää ehdi mitenkään tulla tänne missä nyt olen. Ainut vaihtoehto taitaa tällä hetkellä olla soittaa?


 

Moikka @extremeveera,

 

Tosi kurjaa kun tilauksen toimitus on viivästynyt. Kun tuo laite ei ole vielä lähtenyt sinulle, ja jos tämä tuote on ensimmäinen hankintasi meiltä, niin kirjautuminen Omille sivuille ei vielä onnistu. Jotta saadaan tätä laitetilauksen tilannetta selvitettyä eteenpäin, niin suosittelen tuota yhteydenottoa asiakaspalveluumme. Meidät tavoittaa puhelimitse, Twitteristä sekä Facebookista. 🙂 

 

| Telia Yhteisön moderaattori |
extremeveera
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Selvä, kiitos vastauksesta! Otin Twitterin kautta yhteyttä ja homma jatkuu sieltä