Xperia Z5 värit?


Huomasin että Sony Xperia Z5 on tullut ennakkotilauksen mutta miksi löytyy vain valkoinen ja musta vaihtoehtoehdot, missä on vihreä ja kultainen väri? Kultainen kiinostaisi ainakin minun enoa.


13 kommenttia

Mä selvittän tämän värihomman, palaan sitten asiaan lisätiedoin. :)

Sen verran sain tietoa, että muutkin värit ovat kyllä tulossa, mutta noille ei ole vielä aikataulua. Verkkokauppaan kyllä päivitetään ne loputkin, kunhan saadaan niitä. :)

ehtiikö ne muut värit tulla valikoimaan ennen kuin ennakkotilaus tarjous loppuu

Ei osata sanoa tähän kyllä ollenkaan, kun ei oo tosiaan nuo aikataulut tarkentuneet vielä.

huomasin myös että löytyy vaan musta ja valkoinen vaihtoehto Z5-compactille, onks Keltainen & Koralli/pinkki värit tulossa joskus sille?

 

tajuan että musta ja valkoinen on ylivoimaisesti suosituin "väri", mutta miksi rajoittaa (tulevien)asiakkaiden valikoimaa.

esim. jos kultainen Z5 ei tule kohta niin mun eno joutuu ostaa sen muualta

 

Sony myy kuitenkin hyvin pohjoismaissa jos vertaa muuhun eurooppaan tai amerikaan, niin ei kyl pitäisi olla mitään syytä rajoittaa valikoimaa

Oletko miettinyt, että ihan uutta puhelinmallia ei välttämättä riitä jokaiselle jälleenmyyjälle heti joka värissä ?

: olen ja se ei ole mun pointti. Asiakalla pitäisi kumiskin antaa mahdolisuus ennakkotilata/varata kaikki mahdoliset värit (jos ne on tulossa), ja jos kyseistä mallia/väriä ei ole saatavilla myyntipäivän siitä pitäisi myöskin informoida.

 

Eli mun ongelma on että löytyy asiakkaita joka haluaisi ostaa kyseisen mallin sillä värillä jota ei ole heti saatavilla ja nyt heillä ei ole oikeutettu saamaan ennakko tilaus tarjoukseen, ja plus ei ole mitään informointia asiasta.

Tilanne on tosiaan se, että meillä ei noita muita värejä vielä tässä vaiheessa ole, vaan saadaan ne valikoimaan myöhemmin. Tälle ei ole aikataulua tiedossa.

On kyllä harmi ettei muita värejä saatavilla Soneralla vaikka myynti alkanut.. Muilla operaattoreilla näyttäis nettisivujen mukaan olevan saatavuutta / mahdollista tilata myös vihreää ja kultaista Z5:tä. Ei nyt oikeen muualta haluaisi tilata, mutta mutta.. Toiv Sonerallakin pian!

Hyviä uutisia! Lisää värejä on tulossa, ensi viikolla pitäisi tulla tavaraa :smileyhappy: Kannattaa käydä kurkkimassa silloin tuolta verkkokaupasta.

Eli viikon 44 aikana on tilattavissa vihreä tai kultainen Z5? Päivitellään verkkokauppaa pitkin viikkoa siis.. ?
Onkohan uutta tietoa / aikataulua asiasta? Verkkokaupasta tai myymälöistä ei vielä ainakaan nettisivujen mukaan ole saatavuutta muille väreille? .. nimim odottavan aika on pitkä:)

Odottelu on tuskastuttavaa, tiedän kokemuksesta :smileyfrustrated:


Nyt joudun vielä lisäämään tuskaa, sain nimittäin tiedon että verkkokauppaan viemisen kanssa on tullut viivästys, eli lisävärejä on siellä vasta ensi viikon alussa, toisin kuin alunperin oli suunniteltu :smileysad:

Vastaa