Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JusaKoo
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Yhden laitteen loppulasku

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen ostanut kolme eri laitetta eri aikoina Telia rahoituksella. Kaikkien maksu hoituu yhdellä ja samalla laskulla ja viitenumerolla kuukausittain. Miten toimin, jos haluan maksaa yhden laitteen jäljellä olevan osan kokonaan pois ja jatkaa kahden muun laitteen maksua edelleen osissa?

30 vastausta
ElinaSo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 11 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JusaKoo@  kirjoitti:

Onko tähän tulossa parannusta? Taas lähetin asiakaspalvelulomakkeella pyynnön laitteiden jäljellä olevista saldoista. Vastauksena sain kokonaissaldon ja "neuvon" ladata TeliaPay-sovellus (jota ei ole voinut edes avata lähes kuukauteen!). Ja jotta yhteydenpito olisi mahdollisimman näppärää, ei tuohon sähköpostiin voi edes vastata ja tarkentaa kysymyksiään.

 

Minun Telia -sovelluksen chatissä yritin kysellä laitteideni saldoja. Ensin kysyttiin koko nimi, osoite ja syntymäaika. Sitten vielä olisi pitänyt "luetella kaikki rahoituksella olevat laitteet (tarkat mallit) sekä niiden ostohinnat", jotta sieltä päästään katsomaan rahoitusasioita. Ei kovin näppärää alkaa samalla kännykällä etsiä, mitä kaikkea sieltä on tullut joskus tilailtua. Eikö riittäisi, että asiakas on kirjautuneena sovellukseen ja vaikka kertoo chatissä lisäksi jonkin tunnistetiedon?

 

Minkä takia tämä on tarkoituksella tehty näin vaikeaksi?!? Varsinkin kun aikaisemmin Rahoituksen alkuaikoina näki suoraan omilta sivuilta kaikki laitteet eriteltyinä jäljellä olevine saldoineen..


Tilanne rahoitussaldon kohdalla ei ole muuttunut, eli kaikkien laitteiden hinta yhdistetään edelleen yhdeksi saldoksi, jota kuukausittain kuittaat. Pystyt kuitenkin aina katsomaan laskultasi laitteiden alkuperäiset hinnat ja ynnäillä siitä, paljonko laitteesta on vielä maksettavaa. Vaihtoehtoisesti voit lähestyä asiakaspalveluamme asiasta. Esimerkiksi chatin kautta lisäkysymyksien esittäminen on helppoa, ja voimme tarkistaa laitekohtaiset saldot puolestasi.
 
Telia Pay -sovellukseen tehdään tällä hetkellä tosiaan kunnossapitotöitä, että se saataisiin toimimaan entistä paremmin. Sovellus on siis jonkin aikaa poissa käytöstä, mutta sillä aikaa meidän asiakaspalvelumme kyllä auttaa enemmän kuin mielellään näissä asioissa!
 
Rahoitus -asioista keskustellessa meidän tulee tosiaan tunnistaa asiakkaat kertomillasi kysymyksillä.
Toimintatavan tarkoitus on suojata asiakkaan tietoja, ettei esimerkiksi väärinkäyttöjä tapahtuisi. Nuo tiedot kannattaa
vaikka avata toiselle laitteelle valmiiksi (esimerkiksi tietokoneen selaimeen, jos chattailet puhelimella), jolloin chatista ei tarvitse pomppia välillä pois. 🙂 
Tämän osion uusimmat keskustelut