Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JusaKoo
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Yhden laitteen loppulasku

Olen ostanut kolme eri laitetta eri aikoina Telia rahoituksella. Kaikkien maksu hoituu yhdellä ja samalla laskulla ja viitenumerolla kuukausittain. Miten toimin, jos haluan maksaa yhden laitteen jäljellä olevan osan kokonaan pois ja jatkaa kahden muun laitteen maksua edelleen osissa?

30 vastausta
tilasto
Kunniajäsen
  • 1084 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions


@Sekunti kirjoitti:

@tilasto kirjoitti:

@TomiPi kirjoitti:

Heippa @JusaKoo!

 

Telia Rahoituksen laskulla laitteet ovat tosiaan samalla laskulla. Valitettavasti kuitenkaan siitä ei ole mahdollista irroittaa yhtä laitetta erikseen pois.


Kyllähän tuo on itsestään selvää, että yhden laitteen voi maksaa pois halutessaan milloin tahansa. Eihän se nyt näin voi toimia..


Laittaa könttäsumman eli sen laitteen summan verran, niin vähentyy luoton kokonaismäärää tai maksaa normaalin laskutuksen yhteydessä vähimmäiskuukausierää suuremman summan aina. Ei kai siitä sen suurempaa ongelmaa tarvitse tehdä Hymiö Erittäin onnellinen


Näin toimimalla vähenee kokonaisluoton määrä, sopimusteknisesti yhtä laitetta ei varmaankaan ole maksettu pois näin toimimalla? Elisalla omilla sivuilla on vaihtoehto tilaa loppulasku ja sen suorittamalla ko. luottokauppasopimuksen velvoitteet on hoidettu.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

iPhone7
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onkohan tämä asia edennyt eteenpäin lainkaan? Toivoisin samalaista "loppulasku"-tyylistä palvelua laite kerrallaan kun joku aiempikin kirjoittaja, koska siten voisi säätää kuukausierää pienemmäksi. 
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Moi @iPhone7! Tietojeni mukaan nykyistä laskutustapaa tai prosessia ei olla muuttamassa ainakaan lähiaikoina. Laitan kuitenkin palautteesi eteenpäin, kiitos siitä!

iPhone7
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@IlariJR  kirjoitti:

Moi @iPhone7! Tietojeni mukaan nykyistä laskutustapaa tai prosessia ei olla muuttamassa ainakaan lähiaikoina. Laitan kuitenkin palautteesi eteenpäin, kiitos siitä!



Moikka,

 

taas on vuodet vierähtänyt edellisestä kerrasta kun tätä kysyin.

 

Onko tähän vieläkään tiedossa muutosta?

 

 

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 163 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Olen tänään laittanut kyselyä aiheesta Telia Rahoituksesta vastaavalle yhteyshenkilöllemme. Palaan kysymykseesi vastauksen kanssa kyseisen henkilön palattua lomilta elokuun puolella. 

Yhteisön moderaattori
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 381 custom-general.kudos
  • 601 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@iPhone7  kirjoitti:

 

taas on vuodet vierähtänyt edellisestä kerrasta kun tätä kysyin.

 

Onko tähän vieläkään tiedossa muutosta?

 


Tiedustelimme asiaa ja harmillisesti tämän tyyppisestä muutoksesta ei ole antaa aikataulua. Kehitystoive on kyllä tiedostettu ja tämä on tarkoituksena saada rahoitukseen ominaisuudeksi. Ilmoitamme kyllä varmasti rahoitukseen tulevista muutoksista täällä Yhteisössäkin heti kun saamme asiasta vain lisätietoa. 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat

iPhone7
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moikka, kiusaan teitä kerran vuodessa samalla kysymyksellä. 🙂

Eli missä mennään tämän suhteen?

 

 

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions


@iPhone7  kirjoitti:

Moikka, kiusaan teitä kerran vuodessa samalla kysymyksellä. 🙂

Eli missä mennään tämän suhteen?

 

 


Kyselläänpä tästä vastaavalta taholta, että onko jotain aikatauluja olemassa tälle asialle. Palataan sitten tiedon kanssa ketjuun myöhemmin.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions


@JoonasLam  kirjoitti:

@iPhone7  kirjoitti:

Moikka, kiusaan teitä kerran vuodessa samalla kysymyksellä. 🙂

Eli missä mennään tämän suhteen?

 

 


Kyselläänpä tästä vastaavalta taholta, että onko jotain aikatauluja olemassa tälle asialle. Palataan sitten tiedon kanssa ketjuun myöhemmin.


Tämä ominaisuus ei edennyt aikaisemmin toteutukseen kun asia oli puheissa. Olen välittänyt yksittäisen laitteen loppuun maksamisesta toiveet Rahoituksesta vastaavalle taholle tämän myötä uudestaan ja toivotaan, että se saataisiin myöhemmin tuotantoon. Tällä hetkellä Rahoituksen kokonaisluottoon tehdyt ylimääräiset maksusuoritukset kohdistuvat vanhimpaan hankittuun Rahoitus-laitteeseen, joten sitä kautta vanhin hankittu laite on putoaa pois laskutuksesta lopulta suunniteltua aiemmin. Tämä ei toki mahdollista itse valittavaksi tiettyä laitetta maksettavaksi loppuun, jos laitteita on useampia. 

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

iPhone7
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moikka,

 

kiitos nopeasta vastauksesta. Tämä mainitsemasi vaikuttaa edes vähän paremmalta tilanteelta kuin mitä aiemmin olen luullut. Kiitoksia selvityksestä ja mukavaa kesän jatkoa!