iphone x toimitusaikaa

  • 4 December 2017
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Moikka!

Mä tilasin eilen(3.12)  teiltä Iphone X:n mutta missään ei näe että milloin se tulee, pystyttekö millään tietää milloin se voisi tulla? Tai että miten kauan minun pitää odottaa ennenkun se lähetetään ?

Onko se niin että teillä ei ole sitä ja se lähetetään heti kun se tulee vai oliko joku jono juttu ? Ja miten pitkä se on ? Haluaisin vaan tietää vähän että milloin se puhelimen tulee että pitääkö mun peruuttaa sen tilauksen jos kestää tosi kauan vai tuleekohan se pari viikkon päästä?

Yst. Terv. Malin 


1 kommentti


@muulin91 kirjoitti:

Moikka!


Mä tilasin eilen(3.12)  teiltä Iphone X:n mutta missään ei näe että milloin se tulee, pystyttekö millään tietää milloin se voisi tulla? Tai että miten kauan minun pitää odottaa ennenkun se lähetetään ?


Onko se niin että teillä ei ole sitä ja se lähetetään heti kun se tulee vai oliko joku jono juttu ? Ja miten pitkä se on ? Haluaisin vaan tietää vähän että milloin se puhelimen tulee että pitääkö mun peruuttaa sen tilauksen jos kestää tosi kauan vai tuleekohan se pari viikkon päästä?


Yst. Terv. Malin 




Moikka @muulin91 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön!

Uusien Apple -laitteiden toimitusajasta käydään keskustelua ja tiedotetaan täällä yhteisössä tässä ketjussa. Laitteiden toimitusaikaahan emme pysty vielä tarkemmin sanomaan, vaan niitä toimitetaan tilausjärjestyksessä. Kurkkaahan tuosta linkkaamastani ketjusta tämän hetkinen tilanne :smileyhappy:.

Vastaa