*******, kun telian myyjä pääsi minua huiputtamaan

  • 22 May 2022
  • 1 kommentti
  • 17 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

sopimieni yhteyksien kuukausimaksuksi sovittiin 38,70 €/ kk. * 4 kk tulle 154,80 €,  telia alkoi lähettää epämääräisiä kohdistamattomia lasku, joista olen helmi, maalis, huhti kuun aikanole , enne kuin pääsin irti olen joutunut maksamaan 342.13 €.


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@T2308  kirjoitti:

sopimieni yhteyksien kuukausimaksuksi sovittiin 38,70 €/ kk. * 4 kk tulle 154,80 €,  telia alkoi lähettää epämääräisiä kohdistamattomia lasku, joista olen helmi, maalis, huhti kuun aikanole , enne kuin pääsin irti olen joutunut maksamaan 342.13 €.




Moikka @T2308 ja tervetuloa tänne Yhteisöön!


 


Nyt en ihan saa kiinni, mitä tarkoitat että olet saanut epämääräisiä kohdistamattomia laskuja? Laskuilta näet suoraan, mitä tuotteita ja palveluita niissä veloitetaan ja myös sen, miltä ajalta lasku on. Jos sinulla on esimerkiksi puhelinliittymä, on sillä tietty kuukausihinta ja meidän Rajaton -liittymät sisältävät normaalihintaiset puhelut ja normaalihintaiset tekstiviestit. Jos soitat tai laitat viestiä johonkin maksulliseen numeroon, veloitetaan siitä erikseen kuukausihinnan päälle. Voiko olla mahdollista, että laskuillasi saattaisi olla tällaisia palvelupuheluita/-viestejä?

Vastaa