laitevakuutus

  • 5 October 2017
  • 4 kommenttia
  • 13 katselukertaa

hei tilasin puhelimen telialta kun luvattiin laitevakuutus kaupan päälle 3 kk

olikin sattunut joku virhe puhelin tuli mutta ei laitevakuutusta

asiakaspalvelussa pahoiteltiin että oli tullut virhe mutta ei haluttu / viitsitty korjata virhettä

näinkö telia nykyään toimii

olen vaihtamassa operaattoria


4 kommenttia

Moi @tomkoivu! Tokihan virheet korjataan ja lupauksista tulee pitää kiinni. Osaatko sanoa tarkemmin millaisesta virheestä on kyse ja mitä asiakaspalvelusta sanoivat?

Ihan silkkaa huijausta koko laitevakuutus, lupaillaan korvaavaa laitetta päivään pariin, itse nyt odotellut jo kaksi viikkoa uutta laitetta, kun aivan iskemätön uusi luurini särkyi saman tien kun sen sain, eikä edes soittopyyntöihin vastata tai mitään infoa tule milloin voisi odotella laitetta tilalle. Ja kaupassa kyllä uusia samanlaisia olisi pilvin pimein, sen kun laittaisi tulemaan, mutta ei kiinnosta teliaa pätkääkään.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@tomkoivu kerrotko vielä tarkemmin, että oliko käynyt niin ettei laitevakuutusta oltu tilattu puhelimen oston yhteydessä? 


 


@deeaa sinulla siis on laitevakutuus AIG:ltä? Siinä tapauksessa tulisi olla yhteydessä suoraan vakuutuksen myöntäjään, eli juurikin AIG:hen. Tässä yhteystiedot sinne, kohta Telia Laitevakuutus. Korvaavan laitteen toimittaa ja myöntää AIG. 


 


EDIT:


@deeaa löysin juuri jo aloittamasi keskustelun aiheesta. Oletkin ollut asiasta yhteydessä AIG:hen ja aiheesta on keskusteltu kanssasi täällä Yhteisössä. 

Juu nyt olen taas jo kolmannen kerran yrittänyt AIG:lta saada jotain infoja milloin saattaisi korvaavan puhelimen saada.

 

Ilmeisesti homma menee sillä tavalla, että he eivät laita korvaavaa puhelinta ennen kuin joku toinen on jo samanlaisen luurin rikkonut ja se on korjattu, jotta voivat laittaa minulle sitten samanlaisen joka on jo valmiiksi korjattu, uutta eivät rupea hankkimaan vaikka luuri on käytännössä liki upouusi, särkyi päivä sen jälkeen kun vakuutus astui voimaankin.

 

Luulisi teliaakin kiinnostavan minkälaista skeidaa tuo "alihankkija" AIG tarjoaa. Jos lupaillaan että saa tilalle luurin päivässä parissa, paitsi että se tarkoittaakin ehkä paria viikkoa, ja vaikka kyseessä uusi luuri, niin tilalle saa sitten jonkun käytetyn ja kerran korjatun, ja väri voi olla mitä tahansa, tiedä vaikka huonomman saa tilalle, niin ei se ihan vastaa sitä kuvaa mitä Telian myymälässä palvelusta saa! Kuluttajana en voi tietää ettei palvelusta vastaakaan sen myyjä vaan joku mikälie firaabelifirma.

 

Vastaa