minun telia sovellus ios

  • 3 November 2018
  • 3 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

en tiedä onko tämä oikea osio mutta iphonen telia sovellus sanoo avattaessa että on päivitys ja asenna että uudet ominaisuudet jne...,kun painaa asenna aukeaa app store ja kohta josta voi asentaa telian sovelluksen,vieressä lukee avaa eikä mitään päivityksestä ja päivitykset osiossa ei ole päivitystä ja kun painaa sitä avaa niin aukaisee telia sovelluksen joka sanoo että pitää asentaa päivitys ja kun painaa asenna aukeaa appstore..........ja lopun varmaan arvaatte..,loputon ympyrä ja telia sovellusta ei voi käyttää päivittämättä...huhhuh!tämä kuvaa mun mielestä hyvin telian uuden tekniikan toimivuutta ja yleensäkin nykytekniikan tilaa,on kaikkea diibadaabaa eikä mikään toimi niinku pitäis,hermot menee tahtoo takas 80-luvulle....


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @arttu1971!


 


En saa toistettua tuota vikaa ainakaan omassa iPhonessa ja viimeinen päivitys on tullut 28.10. Minun Teliaan (versio 6.7.3).


Kokeilitko käynnistää puhelimen uusiksi?


Vai oliko kyseessä tämä Minun Telia appi?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

joo kyseessä minun telia appi,en saanut toimimaan ja huomasin app storessa päivitystiedoista että tuki ios 10 lle loppunut eli johtuisko siitä ku oon 10.3.1....?joka tapauksessa poistin apin toimimattomana ja jos kiinni ios versiosta niin pitänee sitten pärjätä ilman...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@arttu1971@  kirjoitti:

joo kyseessä minun telia appi,en saanut toimimaan ja huomasin app storessa päivitystiedoista että tuki ios 10 lle loppunut eli johtuisko siitä ku oon 10.3.1....?joka tapauksessa poistin apin toimimattomana ja jos kiinni ios versiosta niin pitänee sitten pärjätä ilman...




Kyllä, iOS 10 -tuki loppuu vähäisen käyttäjämäärän takia lukee apin tiedoissa.

Vastaa