puhelimen toimitus

  • 28 November 2018
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Kävin Telia kaupassa maanantaina 26.11 ja heillä ei ollut puhelinta saatavilla, joten tehtiin siellä tilaus maanantaina illalla. Tilauksen seuranta kertoo seuraavaa:

 

26.11.2018 klo 18:59Tilaus on käsittelyssä 
26.11.2018 klo 18:57

Tilaus on vastaanotettu

 

 

Tilausvahvistuksen mukaan tuosta pitäisi tulla sähköpostia missä on Postin seurantanumero. Yllättäen sitäpä ei ole näkynyt eikä tuo tilaus tuolla seurantasivulla ole edennyt mihinkään. Kun tiistaina illalla chattäsin aspan kanssa, tieto oli se että oli lähtenyt postiin aamulla ja pitäisi kuulemma pian tulla seurantanumerokin. Tänään soitin ja kysyin sitä niin vastaus oli sama että on toimitettu. No, eipä tuota seurantanumeroa vieläkään ole ja pikaisesti postin chätistä kysyessä ei heilläkään mitään tietoa ole paketista joka olisi minulle tulossa. Yleensä postilta tulee samantien tieto kun minulle osoitettu paketti on rekisteröitynyt postille eikä sitäkään ole näkynyt. Edellinen tilaus meni mallikkaasti ja seurannat näyttivät oikean tilanteen. Nyt ei siis tuon Telian oman seurannan mukaan laitetta ole toimitettu vaikka asiakaspalvelu muuta väittääkin? Luvattu 1-2 arkipäivää ei tässä tapauksessa taida kovin hyvin toteutua.

 

 


2 kommenttia

Moi @jonez1 ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Tilaukset otetaan saapumisjärjestyksessä vastaan ja käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista. Black Weekendin ja Cyber Mondayn vuoksi joissain laitteissa toimitusaika voi olla hieman pidempi. Saat seurantakoodin heti kun se postilta muodostuu. Omaseuranta päivittyy myös heti kun posti on kirjannut lähetykselle koodin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kyllä sieltä varmasti alkaa piakkoin kuulumaan @jonez1! Puhelimien kohdalla saa varautua 7 arkipäivän toimitukseen viikonlopun ruuhkien jäljiltä.


 


 


Lisätiedot


https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/tilaus


 


 


 

Vastaa