Kirjoitettu
12-10-2017
14:00
Muokattu
12-10-2017
14:08
RaMaria
Odotan vastaustanne kahden viikon kuluessa. Sen jälkeen minulla on mahdollisuus ottaa yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa ja poistettu tunnistetiedot.
Kirjoitettu
12-10-2017
14:02
Muokattu
16-10-2017
12:33
RaMaria
Sun täytyy toimittaa reklamaatio ihan kirjallisesti Telialle. Esim kirjeessä. Täältä palstalla ei virallinen reklamaatio etene.
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Kirjoitettu
12-10-2017
18:22
Muokattu
16-10-2017
12:34
RaMaria
@tilasto kirjoitti:
Sun täytyy toimittaa reklamaatio ihan kirjallisesti Telialle. Esim kirjeessä. Täältä palstalla ei virallinen reklamaatio etene.
Reklamaatiot
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA
Voit tehdä reklamaation myös Telia.fi:ssä.
Lähde: https://www.telia.fi/yritystiedot