wlan


Ostin nokia930 kännykän kuukausi sitten.puhelimessa ei millään lähde toimimaan esm skype.sää.nyt *******asta katosi kameran toiminta.ilmoitus kertoo niiden käynnistyvän kun olen seuraavaksi wlan yhteydessä.puhelin asetus sanoo että wlan on mutta ei yhteyttä.*******i että olen kyllästynyt näprrtämään näiden *******ojen kanssa.

13 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Mistä siis olet ostanut tämän tuotteen, Soneralta?

 

Eli vikana siis on:

 

- Kamera

- WLAN

- Skype

 

Kysymyksiin:

 

- Miten niin kamera katosi? Sehän pitäisi löytyä swippaamalla näyttöä oikealle sovellusvalikossa. Jos ei ole niin voit ladata kamera sovelluksen Microsoft Storesta.

- Mikä on WLAN tukiasemasi merkki ja malli?

- Toimiiko WLAN ok muilla laitteilla?

- Eihän sinulla ole käytössä VPN asetus. Olen huomannut että tämä vaikuttaa siihen  että ei WLAN toimi.

- Toimiiko sinulla mobiilidata normaalisti?

- Mikä vikana on Skypessä siis, onko virheilmoituksia?

- Kokeilitko poistaa Skypen ja asentaa uudelleen Microsoft Storesta.

 

Lopuksi voit kokeila ajaa laite tehdasasetuksiin. Tee tätä ennen varmuuskopio henkilökohtaisesta asetuksista.

Joo.kamera hävis aloitusnäytöstä.nyt se on siinä ok.skype on asennettu mutta mikrosoft lähettää jotain viestiä vanhaan gmail osoitteeseen.viesti veisi kai loppuun aloitusasennukset.en millään muista en löydä vanhaa ossin kt nimeä en kä salasanaa.ja puhelinasetukset näyttää kokoajan että odottaa latausta.sitte yritä uudestaan.sitte virhekoodia.sitte koita ostaa ja lataa uudestaan.sitten olen jotenkin virheellisesti kirjautunut mikrosoftilille.hoh hoijaa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Gmail tili ei pitäis vaikuttaa Microsoftin tilin toimintaan. Microsoftin tilille olet varmaan määrittänyt jonkinlaisen lisätodennuksen. Kirjaudu Microsoft tilille https://account.live.com/proofs/Manage ja päivitä asetukset.

 

Kirjaudu ulos Microsoft tilistä Windows Phonesta ja kirjaudu uudelleen. 

 

Minkä virhekoodin tuo Windows Phonesi antaa?

Vähän joka sovelluksessa on eri numerosarja.täytyy kai pistää paprulle ja jättää fiksummille.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Googlettamalla noita virheilmoituksia saa yleensä ratkaisun... Sovellusten lataaminen kannattaa tehdä Windows Phonessa WLAN verkossa sillä se ei oikein suostu lataamaan mobiiliverkossa suuria sovelluksia.

Joo.laite ilmottaa wlanin olevan käytössä mut ei yhdistä.sovellutuksessa sää esm tulee virhekoodi 80860009.hetken päästä kysyy tuleeko mikrosoft tiimiltä sähköposti ja lähetä tästä että tulee,menee vanhaan sähköpostiossiin koko ajan.tämä se kai on se ongelma.
Eli uuteen sähköpostiin mikä toimii ei tule.silviisiä?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Muuta sähköpostiasetuksia minne Microsoft tili sen lähettää... Se on Microsft Tilisi asetuksissa. (kts. aikaisemmin linkkaamani linkki)

Joo.se virhekoodi on 80860009.linkki vei kirjautumaan mikrossoftiin.nyt olen kirjautunut liian monta kertaa väärillä tunnuksilla että tuli esto.pariin kertaan pääsin jo yrittämään.tunnistautumisessa tapahtui aina joku virhe.lopuksi ilmoitettiin että tiliä ei ole.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Microsoft tili jos menee lukkoon en oikein voi auttaa enempää... Olen jonkin verran niitä avannut mutta menee kuukausi siihenkin. Voit kokeilla Eikö tilin käyttäminen onnistu? vaihtoehtoa Microsoftin kirjautumisen sivuilla.

Joo.kaikki kokeiltu.tää on vähän kuin puhelin ite.se ei toimi ilman sim korttia.osa ohjelmista esm.iltasanoma ym lataantuu googlen kautta hyvin.teevee ja skype vaan ei lähde.ja en sit millään käsitä jos nekintarvii mikrocoft tiliä noi Googlesta toimimaan alkavat miksi siis skype ja muut ei.mulla toimi Nokia 800skype hyvin vaikkei ollu kun takakamera.hoh hoijaa.taitaa olla parempi siirtyä kyyhkyslakkaan ja ostaa leikkikopteri ja viritellä siihen vaikka kamerakalustoa...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Nooh älähän vielä luovuta :)

Tämä probleema ei ole itselle tuttu mutta googlailin ja jotain vähän vastaavaa probleemaa ja keskustelua löysin Saunalahden palstalta. Eli tuossa lähti toimimaan siten että poisti Skype-tilin kautta väärän Microsoft-tilin ja homma oli siinä? Linkki keskusteluun https://yhteiso.elisa.fi/t5/Windows/Lumia-ja-Skype/td-p/349785
Juu.nyt on ongelmana ponnahdusikkuna.esto päällä purku ei toimi omilla puh asetuksilla.pistin mc palautusviestin.jotain teknikaalista ongelmaa.

Vastaa