yhteystietojen siirto...

  • 15 October 2016
  • 11 kommenttia
  • 160 katselukertaa

kertokaapas joku viisaampi, että onko jotain tapaa siirtää yhteystietoja uuteen puhelimeen. eli vanha lumia 800 uusi galaxy j5. sama sim käytössä. yritin lumiasta löytää kohtaa jolla yhteystiedot saisi sim kortille...en löytänyt. ja onko android järjestelmässä samanlaista systeemiä kuin windowsissa, eli tuo ihmiset osio, että saa esim suoraan kaikki mm. facebookin ihmiset yhteystietoihin. käytän eka kertaa androidia joten hieman pihalla olen.en jaksanut ruveta etsimään joko olisi ollut ketjua tähän aloitettu..sori. helpottais paljon, kun ei tarviis satoja numeroita ruveta paperille kirjoittelemaan.


11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Yksi tapa siirtää yhteystiedot : lumiassa yhteystiedot windows live tilillä, samsungissa valitse asetukset - tili - lisää tili - sähköposti ja lisää windows live tilisi, jolloin yhteystiedot pitäisi löytyä samsungista.

Jesjes tämä toimi,tuhannesti kiitokset!!!!!!!

Miten saan yhteystiedot Lumiasta Android-puhelimeen, kun yhteystietoni eivät ole MS-tilillä vaan ne ovat jollain vanhalla Nokia-tilillä pilvessä. En pääse sitä kautta käsiksi yhteystietoihin mutta ovathan ne tiedot myös puhelimessani. Tietokoneeseen ( ja siitä Android-puhelimeen )ei kai saa siirrettyä yhteystietoja vaikka kuvat, musiikki yms. siirtyy.
Mikä neuvoksi?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Jos ne ovat puhelimessa niin voithan siirtää ne MS tilille sieltä tai vastaavalle. Siirrä Nokia tililtä Windows puhelimeen sisäiseen muistiin ja sitten synkronoi MS tai vastaavaan pilveen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tässä myös ohjeita yhteystietojen siirtoon : http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2015/04/25/nain-siirrat-yhteistietosi-lumiasta-android-puhelimeen

Minulla on Lumian yhteystiedoissa tileinä: Noklia-tili, Microsoft-tili ja nyt myös Google.

Miten saan ne yhteystiedot Nokia-tililtä toiselle noista muista (MS tai Google) siirrettyä, kun en pääse Nokia-tilille.

Ne yhteystiedot (=puhelinnumerot) toimivat puhelimessani.

Kirjoitit: "Siirrä Nokia tililtä Windows puhelimeen sisäiseen muistiin".

Miten se tehdään???

Tuo on aika haastava tapaus, kun MS lopettanut Nokia tilit 24.4.2015 ja ilmeisesti hävittänyt pilvessä olevat tietot, joten yhteystiedot vain puhelimessa. Lumiassa ei yhteystietoja saa myöskään kopioitua sim-kortille.


Sattumalta eilen tuli Fonectalta sähköpostiin mainos jostain vaihdapuhelin.fi-palvelusta, jossa pitäisi pystyä siirtämään haluamansa tiedot vanhasta puhelimesta uuteen. Mitään kokemusta palvelun toimimisesta ei ole ja hintaakin on 12,95 €.

Hei @PasiS 


 


Kiitos vastauksestasi. MS on lopettanut Nokia-tilit keväällä ja yhteystiedot ovat vain Lumiassani. Käyn Fonectan sivuilla katsomassa tuota " vaihdapuhelin.fi-palvelua".


 


Edit ReOlivia: Korjattu tägitys

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei! Katsoitko tuon minun laittaman linkin tuossa aiemmin? http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2015/04/25/nain-siirrat-yhteistietosi-lumiasta-android-puhelimeen

Siinä oli neuvoja tietojen siirtämiseen ilman maksua ja kommenttiosiossa oli vielä joku sovelluskin.

Hei
Hankala homma tehty, yhteystiedot siirretty.


PasiS kirjoitti:
” Tuo on aika haastava tapaus, kun MS lopettanut Nokia tilit 24.4.2015 ja ilmeisesti hävittänyt pilvessä olevat tietot, joten yhteystiedot vain puhelimessa. Lumiassa ei yhteystietoja saa myöskään kopioitua sim-kortille.
Sattumalta eilen tuli Fonectalta sähköpostiin mainos jostain vaihdapuhelin.fi-palvelusta, jossa pitäisi pystyä siirtämään haluamansa tiedot vanhasta puhelimesta uuteen. Mitään kokemusta palvelun toimimisesta ei ole ja hintaakin on 12,95 €.”


Olen testannut palvelun – toimii (maksoi 12,95 €). Tuohon Fonectan uuteen palveluun liittyy ohjelmisto, joka otetaan omalle mikrolle käyttöön. Tarvitaan USB-kaapeleita ja Bluetooth –yhteyksiä, jonkin verran asetusten muutoksia kohdekännykkään. Muutaman ”eiku” –uusinnan jälkeen tiedot siirtyivät. Minulla oli paljon yhteystietoja, joten koen saaneeni rahoilleni vastinetta.

 

kiisseli67 kirjoitti:
”Hei! Katsoitko tuon minun laittaman linkin tuossa aiemmin? http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2015/04/25/nain-siirrat-yhteistietosi-lumiasta-android-puheli...
Siinä oli neuvoja tietojen siirtämiseen ilman maksua ja kommenttiosiossa oli vielä joku sovelluskin.”


Katsoin lähettämäsi linkin, koska sen käyttö edellyttää sitä, että yhteystiedot saadaan MS-tilille, ei tuota ohjetta voinut seurata. MS on lopettanut Nokia-tilit keväällä ja yhteystiedot olivat vain Lumiassani. Kiitos osallistumisesta ongelmani ratkaisuun.

Vastaa