ADSL-liittyämäni nopeus ainostaan 1 Mbit/s

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 20 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

hankin ADSL-liittymän teillä noin kuukausi sitten. Liittymän nopeuden kuuluu sopimuksen mukaan olla 5-10 Mbit/s. Tällä hetkellä se on noin 1 Mbit/s. Kävin myymälässänne, jolloin minulle luvattiin soittaa ongelman ratkomiseksi. Minulle soitettiin noin kaksi viikkoa sitten kun olin kokouksessa, ja heti perään olin saanut teiltä tekstiviestin, jossa luvattiin soittaa minulle uudestaan.

Puhelua ei koskaan tullut ja nettiyhteys on vieläkin viallinen. Olisiko mahdollista saada apua tämän asian kanssa? Olen tällä hetkellä ulkomailla, joten minulla ei ole asiakasnumeroani juuri nyt saatavilla. Palaan Suomeen tiistai-iltana 27.10.

Terveisin,
Evelina Rex

3 kommenttia

Hei evelinarex,

Voit lisätä asiakasnumeron tilalle myös liittymänumeron. Liittymänumeron voit tarkistaa, kirjautumalla Omille sivuille.

Asiakasnumeron/liittymänumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.

Onko tietokoneesi yhdistetty modeemiin langattomasti vai kaapelilla? Oletko testannut yhteyttä toisella modeemilla?
Hei,

liittymänumeroni on 346-318539. Tietokoneeni on yhdistetty modeemiin langattomasti.

Minulla ei valitettavasti ole toista modeemia, jolla kokeilla. Eli miten tästä eteenpäin? Voisiko joku mahdollisesti soittaa minulle uudestaan, niin että asia saataisiin korjattua mahdollisimman pian?

T. Evelina
Hei evelinarex,

Liittymäsi näyttäisi toimivan ihan hyvin modeemille asti. Kannattaa testata nopeus vielä niin, että yhdistät tietokoneesi verkkokaapelilla modeemiin. Tarvittaessa saat lainattua testimodeemin myös Sonera Kaupasta.
Tästä aiheesta näyttikin jo olevan soittopyyntö meillä ja eilen oli koitettu sinua tavoittaa.

Vastaa