Asiakaspalvelun laatu


 Ilmoitin tänään telialle kolmannen kerran pätkivästä ja hitaasta netistä ja kertaakaan ei ole vastattu. Sähköpostiakaan ei löydy ja kalliita puheluita en maksa. Mietin vaan että jos ongelma ei ratkea niin pitäisikö kääntyä kilpailu- ja kuluttajaviraston puoleen?


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Skuhis ja tervetuloa Telian Yhteisöön!


Jos netti hidastelee ja pätkii, niin kannattaa katsoa vika- ja häiriötiedotteet läpi ja täältä lisää vinkkiä mitä itse voi tehdä asian eteen : https://www.telia.fi/asiakastuki/nettiyhteydet/yleista-laajakaistayhteyksista/hidas-nettiyhteys


Tämä yhteydenottopyyntö  https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto vastaa sähköpostia ja kyllä nämä ilmoitukset luetaan ja käsitellään. Vastaukset saattaa vähän viipyä. Omilta Sivuilta voi olla myös chatin kautta yhteydessä Telian asiakaspalveluun : www.telia.fi/OmatSivut/main.do

Kaikki keinot on kokeiltu ja ensimmäinen yhteydenotto oli jo muutama viikko netin toimituksen jälkeen eli lopputalvesta. Olen tässä kuukausia ihmetellyt mitä pitäisi tehdä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Onko kysymyksessä kiinteä laajakaista vai liikkuva laajakaista, joka hidastelee ja pätkii?

kiinteä laajakaista kyseessä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Laitoin viestiä eteenpäin asiasta, toivottavasti tulisi vastausta pikapuoliin miten tämän kanssa edetään.

Kiitos!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Moi @Skuhis ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani. Eikö asiaa hoidettu silloinkaan kun ensimmäisen kerran olit meihin yhteydessä? Mikäli liittymä ei lähde toimimaan kytkennän jälkeen, laitetaan meiltä yleensä asentaja tarkistamaan että kaikki on ok ja varmistetaan että yhteys toimii. Kuulostaa omituiselta jos siihenkään ei ole reagoitu.

Kuten @kiisseli67 tuossa jo suosittelikin niin ole meihin yhteydessä vaikka Chatissa, joka löytyy telia.fi -sivujen kautta kun kirjaudut sisään tietokoneen selaimella. Sitä kautta saadaan tarkastettua että mikä yhteydessä on oikein vialla ja hommaa eteenpäin.

Joo siis asentaja kävi ja pisti toimimaan mutta netti ei ole missään vaiheessa ollut niin nopea kun luvattu ja tästä asiasta kun olen ilmoittanut 3 kertaa niin ei ole vastausta tullut. Ja ekan ilmoituksen asiasta tosiaan tein pari viikkoa asennuksen jälkeen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Skuhis kirjoitti:

Joo siis asentaja kävi ja pisti toimimaan mutta netti ei ole missään vaiheessa ollut niin nopea kun luvattu ja tästä asiasta kun olen ilmoittanut 3 kertaa niin ei ole vastausta tullut. Ja ekan ilmoituksen asiasta tosiaan tein pari viikkoa asennuksen jälkeen.




On kyllä kummallista. Mikäli olet jättänyt telia.fi -sivujen kautta palvelupyynnön tai vikailmoituksen, käsitellään ne yleensä parin päivän viiveellä. Kannattaa kyllä nyt heti olla chatin kautta yhteydessä niin saadaan homma hoitoon. Ja jos chat ei ole ennestään tuttu, löytyy siitä ohjevideo kuinka sitä käytetään. Kannattaa vaikka kurkata se alkuun täältä.

Vastaa