Asianajotoimistoston yhteydenotto TeliaSoneran tiedoilla


Voisitteko ottaa asiaa koskien mahdollisimman pikaisesti yhteyttä? Olen muuttanut useasti ja haluan selvitystä asiaan ennem kuin se etenee oikeuteen!


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Lozasenay ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


Yhteisö on yleinen keskustelufoorumi ja täällä ei käsitellä asioita joissa vaaditaan asiakkaan tunnistautuminen. Ota yhteys asian tiimoilta asiakaspalveluun  https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


 

Hei, 

Soitin useampaan teliasoneran numeroon mm.asiakastuki, helppi yms. Mutta mistään ei saa nyt apua. Odotanko juhannuksen yli vai mistä kiikastaa? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Chat on auki 24/7, joten asiakaspalvelu on apunasi läpi yöttömän yön


Somekanavista ja puhelimen päästä asiakaspalvelijat siirtyvät juhannuksen viettoon torstaina 22.6. klo 18 ja palaavat maanantaina 26.6. klo 8. Telia Kaupoista useimmat ovat kiinni juhannuksen. Tarkista lähin kauppa ja sen aukioloajat täältä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Lozasenay kirjoitti:

Hei, 


Soitin useampaan teliasoneran numeroon mm.asiakastuki, helppi yms. Mutta mistään ei saa nyt apua. Odotanko juhannuksen yli vai mistä kiikastaa? 




Moikka ja tervetuloa myöskin minun puolestani :)


 


Tarkennatko sen verran, että otit yhteyttä mainitsemiisi paikkoihin mutta niissä ei voitu/osattu auttaa, vai etkö saanut ketään kiinni?


 


Tällä hetkellä ainoa asiakaspalvelukanava joka on auki, on chat ja löydät sen kirjautumalla telia.fi-sivustolle. Huomioithan, että chat-palvelu on vain omille asiakkaille, joten jos olet tällä hetkellä jonkin muun firman asiakas niin ikävä kyllä maanantaina on muut asiakaspalvelukanavat auki.


 


Edit: olin hidas, kiitos @kiisseli67 :)

Kiitos vastauksista! 

@TeroRe En saanut ketään kiinni, kun asiakastuki oli itsepalvelua ainakin tänään. Soneran Toasnet numerossa taas oli tosi pitkä ruuhka enkä jaksanut enää jonottaa. Selvitän asiani joko chatissa tai maanantaina puhelimitse. Kiitos molempien avusta. :) 

Vastaa