Asuntoni nettiyhteys ei toimi!!!!


Enkä pääse kirjautumaan mun *******n tilille enkä saa luotuu tunnkusia edes nettipankkitunnistautumisella


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @Keklukoo420  ja tervetuloa Yhteisöön! Kiva että löysit tiesi tänne. Muutama tarkentava kysymys tähän alkuun. Onko asuntosi nettiyhteys toiminut aiemmin? Jos on, kannattaa normaalit kotikonsit testata ensin, kuten modeemin uudelleenkäynnistys ja jos sekään ei auta niin sitten modeemin resetointi. Jos yhteys ei lähde toimimaan niin vikailmoitusta meille niin pääsemme tutkimaan tarkemmin. Yhteystiedot löytyvät tästä

Jos olet äskettäin muuttanut asuntoon eikä netti ole toiminut vielä kertaakaan niin melkeinpä suosittelen olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme. Voidaan sitten kurkata onko sopimus ok ja onko yhteys kytketty. Jos sinulla on meiltä muita liittymiä, pitäisi telia.fi -sivuille kirjautuminen onnistua verkkopankkitunnuksella. Jos taas tilanne on se, että sinun nimissäsi on vain tämä nettiyhteys eikä sitä jostain syystä ole vielä avattu nimellesi, ei kirjautuminen Minun Teliaankaan silloin onnistu. 

Hei. Minulla on Telian nettiyhteys (liittymätyyppi L ja modeemi ZyXEL VMG3625-T20A), joka on aiemmin toiminut moitteetta. Nyt olemme olleet remontin takia 1.5kk sijaisasunnossa ja kun aloimme eilen tekemään takaisinmuuttoa niin kokeilin toimiiko netti ja ilmeni ongelmia. 
Modeemiin syttyvät vain power ja kummatkin wlan-valot eli netti ei toimi (internet ja dsl valot eivät siis pala). Nettiyhteyttä en ole katkaissut rempan ajaksi. 

Onko hajua mikä voisi olla ongelmana ja miten tätä kannattaisi alkaa selvittämään!? Kiitokset vinkeistä ja avusta jo etukäteen. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@shanahan@  kirjoitti:

Hei. Minulla on Telian nettiyhteys (liittymätyyppi L ja modeemi ZyXEL VMG3625-T20A), joka on aiemmin toiminut moitteetta. Nyt olemme olleet remontin takia 1.5kk sijaisasunnossa ja kun aloimme eilen tekemään takaisinmuuttoa niin kokeilin toimiiko netti ja ilmeni ongelmia. 
Modeemiin syttyvät vain power ja kummatkin wlan-valot eli netti ei toimi (internet ja dsl valot eivät siis pala). Nettiyhteyttä en ole katkaissut rempan ajaksi. 


Onko hajua mikä voisi olla ongelmana ja miten tätä kannattaisi alkaa selvittämään!? Kiitokset vinkeistä ja avusta jo etukäteen. 




Suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan meidän Häiriöilmoituksiin kirjautumalla telia.fi ja sieltä oikeasta yläkulmasta pääset Minun Telia-sivustolle. Olemme tänään paikalla klo 19.30 asti Chatin ääressä, mistä voidaan asia tarkemmin selvittää. 


@PiaJo@  kirjoitti:

@shanahan@  kirjoitti:

Hei. Minulla on Telian nettiyhteys (liittymätyyppi L ja modeemi ZyXEL VMG3625-T20A), joka on aiemmin toiminut moitteetta. Nyt olemme olleet remontin takia 1.5kk sijaisasunnossa ja kun aloimme eilen tekemään takaisinmuuttoa niin kokeilin toimiiko netti ja ilmeni ongelmia. 
Modeemiin syttyvät vain power ja kummatkin wlan-valot eli netti ei toimi (internet ja dsl valot eivät siis pala). Nettiyhteyttä en ole katkaissut rempan ajaksi. 

Onko hajua mikä voisi olla ongelmana ja miten tätä kannattaisi alkaa selvittämään!? Kiitokset vinkeistä ja avusta jo etukäteen. 


Suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan meidän Häiriöilmoituksiin kirjautumalla telia.fi ja sieltä oikeasta yläkulmasta pääset Minun Telia-sivustolle. Olemme tänään paikalla klo 19.30 asti Chatin ääressä, mistä voidaan asia tarkemmin selvittää. 


Kiitos vastauksesta. Olen tänään sijaisasunnossa, mutta menen kohteeseen varmaan illalla tai viimeistään huomenna.. ja laitan sitten viestiä chattiin. 

 

Vastaa