Burrel S12HD + SMS PRO

  • 16 September 2020
  • 3 kommenttia
  • 131 katselukertaa

No niin ostin jokin aika sitten riistakameran Elisan liittymällä ja kamera toimi hyvin. Sitten meni vaihtamaan liittymän Telian littymäksi, enkä enää saa kuvia sähköpostiin. Olen tehnyt kaiken mahdollisen ja homma ei toimi. Laitoin viestin Telian tukeen ja sain vastauksen, että ole yhteydessä meidän helppiin. MItä ihmettä???

Saaisiko täältä apua mahdollisten asetusten muutamiseen jos sillä saa kameran toimimaan, vai pitääkö palata takaisin Elisan käyttäjäksi.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Tapani_1000@  kirjoitti:

No niin ostin jokin aika sitten riistakameran Elisan liittymällä ja kamera toimi hyvin. Sitten meni vaihtamaan liittymän Telian littymäksi, enkä enää saa kuvia sähköpostiin. Olen tehnyt kaiken mahdollisen ja homma ei toimi. Laitoin viestin Telian tukeen ja sain vastauksen, että ole yhteydessä meidän helppiin. MItä ihmettä???


Saaisiko täältä apua mahdollisten asetusten muutamiseen jos sillä saa kameran toimimaan, vai pitääkö palata takaisin Elisan käyttäjäksi.




Toivottelen ensimmäisenä sinut @Tapani_1000 lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön kanssamme keskustelemaan sekä tutustumaan ajankohtaisiin asioihin.

@Onko sinulla normaalilaskutteinen Telian liittymä (postpaid) vai Prepaid? Toimiiko kyseinen sim-kortti puhelimessa ja löytyykö verkko? Onko sinulla Telian sähköposti vai onko kyseessä esim. @gmail.com-, @hotmail.com -loppuinen sähköposti? Oletko asetuksista laittanut lähetystavaksi data (GPRS)? 


@PiaJo@  kirjoitti:

@Tapani_1000@  kirjoitti:

No niin ostin jokin aika sitten riistakameran Elisan liittymällä ja kamera toimi hyvin. Sitten meni vaihtamaan liittymän Telian littymäksi, enkä enää saa kuvia sähköpostiin. Olen tehnyt kaiken mahdollisen ja homma ei toimi. Laitoin viestin Telian tukeen ja sain vastauksen, että ole yhteydessä meidän helppiin. MItä ihmettä???

Saaisiko täältä apua mahdollisten asetusten muutamiseen jos sillä saa kameran toimimaan, vai pitääkö palata takaisin Elisan käyttäjäksi.


Toivottelen ensimmäisenä sinut @Tapani_1000 lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön kanssamme keskustelemaan sekä tutustumaan ajankohtaisiin asioihin.

@Onko sinulla normaalilaskutteinen Telian liittymä (postpaid) vai Prepaid? Toimiiko kyseinen sim-kortti puhelimessa ja löytyykö verkko? Onko sinulla Telian sähköposti vai onko kyseessä esim. @gmail.com-, @hotmail.com -loppuinen sähköposti? Oletko asetuksista laittanut lähetystavaksi data (GPRS)? 


@Hei, liittymä on tuo postpaid ja kamera löytää verkon (kaikki tolpat). Sähköpostiositteet ovat @gmail.com ja dnainternet.net. Asetukset on varmistettu sähköpostiasetukset, joka on data. Olen koittanut lähettää manuaallisesti kuvan, niin näytössä lukee, lähettää, lataa asetuksia , lähettää, lataa asetuksia, etsii verkkoa ja tämän jälkeen tulee failure.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Tapani_1000@  kirjoitti:


@PiaJo@  kirjoitti:


@Tapani_1000@  kirjoitti:

No niin ostin jokin aika sitten riistakameran Elisan liittymällä ja kamera toimi hyvin. Sitten meni vaihtamaan liittymän Telian littymäksi, enkä enää saa kuvia sähköpostiin. Olen tehnyt kaiken mahdollisen ja homma ei toimi. Laitoin viestin Telian tukeen ja sain vastauksen, että ole yhteydessä meidän helppiin. MItä ihmettä???


Saaisiko täältä apua mahdollisten asetusten muutamiseen jos sillä saa kameran toimimaan, vai pitääkö palata takaisin Elisan käyttäjäksi.




Toivottelen ensimmäisenä sinut @Tapani_1000 lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön kanssamme keskustelemaan sekä tutustumaan ajankohtaisiin asioihin.

@Onko sinulla normaalilaskutteinen Telian liittymä (postpaid) vai Prepaid? Toimiiko kyseinen sim-kortti puhelimessa ja löytyykö verkko? Onko sinulla Telian sähköposti vai onko kyseessä esim. @gmail.com-, @hotmail.com -loppuinen sähköposti? Oletko asetuksista laittanut lähetystavaksi data (GPRS)? 




@Hei, liittymä on tuo postpaid ja kamera löytää verkon (kaikki tolpat). Sähköpostiositteet ovat @gmail.com ja dnainternet.net. Asetukset on varmistettu sähköpostiasetukset, joka on data. Olen koittanut lähettää manuaallisesti kuvan, niin näytössä lukee, lähettää, lataa asetuksia , lähettää, lataa asetuksia, etsii verkkoa ja tämän jälkeen tulee failure.




Tarvitset siihen todennäköisesti Yhteyspiste-palvelun, mikäli olet tehnyt siihen resetit ja katsotko vielä sen jälkeen uudelleen asetukset kuntoon: eli laita riistakameran asetuksiin APN on internet (asetukset riistakameraan)


 


Mikäli tuohon on tarve laittaa Yhteyspiste-palvelu, niin se kytketään asiakaspalvelun puolella ja sen jälkeen APN muutetaan opengate:ksi. 

Vastaa