Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mattico
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco epc 3825 ongelma ?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Käytän CISCO EPC 3825 modeemia kotona tietokoneellani kiinteällä yhteydellä ja IPADiäni WLAN-yhteydellä. Jos tietokone tai IPAD on ollut käyttämättä jonkun aikaa esim. tunteja tai vuorokauden, ei nettiyhteys jatka toimimistaan ilman, että tietokoneen käynnistää uudelleen ( kerran tai kaksi). Myös IPADissä pitää WLAN kytkeä pois ja taas päälle ja tehdä muitakin toimenpiteitä, tyhjentää selaushistoriaa, laittaa mobiilidata päälle ja pois tms. Korjaavaa logiikkaa en täysin ole pystynyt paikallistamaan, mikä loppujen lopuksi auttaa.

Sitten kun alkaa taas pelittää, pelittää kyllä ihan OK. Ongelma on ilmeisesti kärjistynyt kun nopeutta lisättiin nykyiseen 40-100 Mbittiin ? Olen resetoinut modeemin. Ei apua. Onko kyse modeemiviasta vai käyttäjän osaamattomuudesta ?

3 vastausta
Windstapper
Vakiokalustoa ☆☆
  • 101 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 12 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulla sama ongelma Inteno modeemin kanssa, en jaksa odottaa Soneran puolelta korjausta modeemin firmwareen, ostin erillisen modeemin. Inteno tykkää eritoten katkaista IPTV yhteyden joka päivä useamman kerran. En ole varma mitä kautta Cisco modeemi päivittää firmwaren.

sadustar
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama ongelma täälläkin.....*******nen raivostuttavaa.....

Lue lisää
Lue lisää
Hymiö Sekapäinen

@Mattico kirjoitti:

Käytän CISCO EPC 3825 modeemia kotona tietokoneellani kiinteällä yhteydellä ja IPADiäni WLAN-yhteydellä. Jos tietokone tai IPAD on ollut käyttämättä jonkun aikaa esim. tunteja tai vuorokauden, ei nettiyhteys jatka toimimistaan ilman, että tietokoneen käynnistää uudelleen ( kerran tai kaksi). Myös IPADissä pitää WLAN kytkeä pois ja taas päälle ja tehdä muitakin toimenpiteitä, tyhjentää selaushistoriaa, laittaa mobiilidata päälle ja pois tms. Korjaavaa logiikkaa en täysin ole pystynyt paikallistamaan, mikä loppujen lopuksi auttaa.

Sitten kun alkaa taas pelittää, pelittää kyllä ihan OK. Ongelma on ilmeisesti kärjistynyt kun nopeutta lisättiin nykyiseen 40-100 Mbittiin ? Olen resetoinut modeemin. Ei apua. Onko kyse modeemiviasta vai käyttäjän osaamattomuudesta ?


 

antran1
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro, mulla on samanlaisia ongelmia omassa Cisco 3825-motukassa. Se toimii siltaavana ja on kytketty erilliseen reitittimeen. Heti kun tulee käyttäjiä useampi (ilmeisesti max. ip-osoitemäärä on 5?) niin pätkiminen alkaa. Kypsyttää joskus niin paljon, että käytän ennemmin tablettia omalla sim-kortilla tukiasemana ja yritän tulla sillä toimeen...

 

Kysymys: mikä olisi ratkaisu eli siis järkevä hankinta kaapelimodeemiksi, joka siis toimisi ok?

 

Ja mielellään sellainen, jota ei tarvitsisi laittaa siltaavaksi/erillinen reititin.