DCHP connecting?

  • 11 October 2020
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Reitittimen status-valo palaa punaisena, Broadband ei pala, hallintasivuilla kohdassa DCHP-connection on tilassa "connecting". Netti on nyt 2 vrk ollut pääasiassa toimimatta. Välillä saa yhteyden, mutta sekin todella hidas. Kaikki mahdolliset niksit kokeiltu. Telian päässä vika?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@TelianOngelmat@  kirjoitti:

Reitittimen status-valo palaa punaisena, Broadband ei pala, hallintasivuilla kohdassa DCHP-connection on tilassa "connecting". Netti on nyt 2 vrk ollut pääasiassa toimimatta. Välillä saa yhteyden, mutta sekin todella hidas. Kaikki mahdolliset niksit kokeiltu. Telian päässä vika?


Hei. Kirjoitit että niksit on kokeiltu, eli ilmeisesti resetoinnit ja muut. Jos tuo osan aikaa toimii, niin kyselisin telian päästä miltä linja näyttää.

 

Ilmeisesti on ADSL/VDSL tai kaapelinetti kyseessä?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@TelianOngelmat@  kirjoitti:

Reitittimen status-valo palaa punaisena, Broadband ei pala, hallintasivuilla kohdassa DCHP-connection on tilassa "connecting". Netti on nyt 2 vrk ollut pääasiassa toimimatta. Välillä saa yhteyden, mutta sekin todella hidas. Kaikki mahdolliset niksit kokeiltu. Telian päässä vika?


Niinkuin @Purnipsi kirjoittikin, että meidän Häiriöilmoitusten puolelta kannattaa tätä kysäistä liittymän puolelta. Siihen tarvitsemme asiakastietojasi eli voit soittaa meille 020 690 400 (mpm/pvm) tai Chatin kautta kontaktoimalla meidän Häiriöilmoitusten puolen kirjautumalla telia.fi -sivustollemme.

Vastaa