Ensivaikutelma Telian yhteydestä ei vakuuta

  • 8 March 2022
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Pakon edessä tuli taloyhtiön puolesta Telian nettiyhteys. Tai siis piti tulla. Varauduin asiaan olemalla etukäteen yhteydessä ja tilaamalla ihan ennakkoon käyttööni riittävän liittymän. Painotin tätä puhelussa asiakaspalvelun kanssa. Tarvitsen kyytiä liittymään todella ja nyt näyttää todella todella synkältä.

 

Tänään Telia kertoi SMS:llä yhteyden olevan käytettävissä. Se ei ole. Erityisen hassua asiassa on, että en voi edes tehdä vikailmoitusta, koska sivusto kertoo, että liittymää ei ole olemassa, vaikka samalla ja samaisessa selainnäkymässä näen, että minulla on XL-liittymä numeroineen olemassa. On myös sangen ihmeellistä, että mitään aikaa ei voi aspaan varata, koska ei ole aikoja tarjolla (mitä *******iä?). Toki rasvaisempaan hintaan niitä saattaisi olla, mutta enhän toki maksa Telian mokailuista. Sikamaista.

 

On heti ikävä D:llä alkavaa aiempaa operaattoria, jolla ei edes vuosien aikana ollut yhtä montaa ongelmaa kuin Telialla päivänä nolla. Ei vakuuta. Onnetonta puuhastelua.

Edit: typot pois.


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Harmi kuulla ettei alku laajakaista-asiakkaanamme ole sujunut ongelmitta! 


 


Kuulostaa äkkiseltään hieman siltä, että joku tuossa kytkennässä on yhä kesken vaikka saitkin asiasta jo tekstarin. Pystyit siis kuitenkin kirjautumaan Minun Teliaan ilman että sait heti herjaa siitä ettei sinulla olisi asiakkuutta? 


 


Meillä on tällä hetkellä ollut ruuhkaa asiakaspalvelussa, ja tästä syystä vapaita soittoaikoja ei ole. Helpin asiantuntijapuolelle tosiaan on, mutta se ei tässä kohtaa ole oikea asiointikanavakaan jos yhteys ei ole kytkeytynyt. Tässä kohtaa suosittelen sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 020690400, tai sitten kirjautumalla Minun Teliaan ja avaamalla sieltä chatin kanssamme. Olemme sitä kautta tavoitettavissa vuorokauden ympäri, ja voimme heti alkaa selvittämään mistä tämä kuvailemasi tilanne nyt johtuu. 


 

Vastaa