Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jennyy
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Eteneekö tilaukseni?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Päivitin nettini pelkästä kaapelista langattomaan, mutta modeemissa ei ole yhteyttä. Eikö siitä olisi pitänyt tulla tekstiviesti, että nyt netti on aktivoitu? Ei ole vielä tullut ja tein tilauksen kaksi päivää sitten. 

1 vastaus
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 445 custom-general.kudos
  • 814 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jennyy@  kirjoitti:

Päivitin nettini pelkästä kaapelista langattomaan, mutta modeemissa ei ole yhteyttä. Eikö siitä olisi pitänyt tulla tekstiviesti, että nyt netti on aktivoitu? Ei ole vielä tullut ja tein tilauksen kaksi päivää sitten. 


Päivititkö nettiyhteytesi siis kaapelinetistä mobiilinettiin vai mitä tarkemmin tarkoitit tuolla langattomalla? Mobiilinetti on siis sellainen, jota hyödynnetään sim-kortin kanssa ja yhteys ei tällöin tule seinästä tavallisen laajakaistan tapaan! Mobiilinettiin toimitetaan siis vain sim-kortti, joka on yleensä heti saapuessaan käyttövalmis ja laitettavissa esimerkiksi 4G-reitittimeen. 

Hieman riippuu juuri uuden nettiyhteytesi tekniikasta, että onko yhteys samantien käytettävissä vai onko sen kytkemistä varten varattu esimerkiksi asentaja-aika. 

 

Jos sinulle tuli tilausvahvistus, niin voit siitä vielä vilkaista tarkemmin mikä yhteys sinulle on tulossa. Voidaan sitten tätä kautta auttaa lisää yleisellä tasolla, tai sitten voimme asiakaspalvelussa vilkaista tilauksesi tilannetta tarkemmin asiakastietojesi kera Hymiö Onnellinen

 

Esimerkiksi chatissa palvelemme 24/7 asiakassivuille kirjautumisen jälkeen!

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat