Fritz6660 kaapelimodeemi

  • 21 August 2022
  • 1 kommentti
  • 241 katselukertaa

Perjantai iltana sano vanha modeemi itsensä irti. No tarve netille suuri niin haimme sitten verkkiksestä fritz 6660 modeemin ja eihän se toimi. Yhdistää kyllä telkkarit ja puhelimet mutta nettiä ei tule. Tulin sit lukemaan kokemuksia niin pari vuotta sitten ainakin ollut haasteita saada toimimaan. Mac osoite päivitetty ja käytetty pois päältä modeemi. 

 

Itse kun vielä olen ERITTÄIN surkea tekniikan  kanssa niin en ymmärrä mitä tehdä


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@Piipa1990  kirjoitti:

Perjantai iltana sano vanha modeemi itsensä irti. No tarve netille suuri niin haimme sitten verkkiksestä fritz 6660 modeemin ja eihän se toimi. Yhdistää kyllä telkkarit ja puhelimet mutta nettiä ei tule. Tulin sit lukemaan kokemuksia niin pari vuotta sitten ainakin ollut haasteita saada toimimaan. Mac osoite päivitetty ja käytetty pois päältä modeemi. 


 


Itse kun vielä olen ERITTÄIN surkea tekniikan  kanssa niin en ymmärrä mitä tehdä




Näiden Frizboxien toimintaa emme pysty takamaan verkossamme. Verkkokauppa.com myös tästä näyttää informoivan omilla verkkosivuillaan.


 


Mm. Ciscon ja Technicolorin eurodocsis 3.0- kaapelimodeemien kanssa samaa ongelmaa ei ole havaittu, joten suosittelen sellaisen harkitsemista. 

Vastaa