01-10-2019 09:41
Moi!
Sain Telialta viestin päivittää reitittimeni uudempaan versioon. Ohjeiden mukaan pitää avata "verkkohallintasivu" (en tiedä, mikä on verkkohallintasivu), jonka osoite on 192.168.8.1 Kirjoitin sitten nettiosoitteeksi 192.168.8.1, joka aikansa raksutettuaan totesi: Can't reach this page. The connection to the website was reset. Error Code: INET_E_DOWNLOAD_FAILURE. The remote device or resource won't accept the connection.
Mikähän tässä on mennyt pieleen? Osaisiko joku fiksu selittää?
Olen yrittänyt useasti soittaa Teliaan mutta ei sinne pääse mitenkään puhelimella läpi. Huoh.:(
Kiitokset!
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
02-10-2019 14:26
No nyt löytyi ratkaisu! Sinä annoit täydellisen ohjeen, jonka avulla pääsin eteenpäin ja tekemään päivityksen! 🙂
Kysyit, olinko varma osoitteesta. Sain kyseisen osoitteen Telialta itseltään minulle lähetetystä meilistä. Samoin heidän kallis puhelinpalvelunsa antoi saman osoitteen. Herääkin kysymys, miksi asiakkaalle annettiin väärää tietoa. En itse tiennyt, että osoite voi olla jokin toinenkin ja että sen voi tarkistaa omalta koneeltaan.
Kiitos siis sinulle ja tälle yhteisölle, joka innokkaasti jakoi tietämystään.