peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51490 Jäsentä
149033 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Hybridilaajakaistan toimitus tökkii

Highlighted
Vakiokalustoa*
Rekisteröitynyt: ‎07-12-2015
Kirjoituksia: 226
1/28

Hybridilaajakaistan toimitus tökkii

Tein tilauksen tästä hybridilaajakaistasta noin kolme viikkoa sitten. Viikko sitten sain postissa kotiini reitittimeen tulevan sim-kortin. Viime perjantaina kyselin asiakaspalvelusta milloin mahdollisesti voi odottaa modeemin tulemista. Sain vastauksen, että hybridireitittimien toimitus on viivästynyt ja toimitukset alkavat viikolla 37. Sitten huomasin tällä viikolla, että useampi on jo saanut reitittimen kotiinsa. Olin eilen yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä selvisi, että tilaukseni on "jumissa". Luvattiin hoitaa asia. No, olin taas tänään yhteydessä asiakaspalveluun ja selvisi, että eilen asiaan on tehty "sisäinen vikailmoitus", mutta vastausta ei ole saatu. Eli päivässä ei ole tehty asialle mitään. Nyt ei kuulema voi kuin odottaa. Käsittämättömän vaikeaa on postittaa yhtä reititintä.

0 tykkäystä
27 vastausta
Vakiokalustoa*
2/28

Vs: Hybridilaajakaistan toimitus tökkii

Minulla on siis jo ollut Telian kiinteä netti melkein kymmenen vuotta, samoin myös Telia tv. Siksi ihmettelen miten tuon reitittimen tilaus on mennyt "jumiin". Ja kuinka vaikeaa on laittaa varastoon viestiä, että hybridireitittimen toimitus nyt tuohon osoitteeseen, kiitos. Kuitenkin tuosta toimittamisesta joutuu maksamaan 30 euroa toimitusmaksua ja sitä saa älyttömän pitkään odottaa.

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎05-05-2015
Kirjoituksia: 81
3/28

En halua maalailla piruja seinille, mutta tuon jumin oikaiseminen voi viedä jopa kaksikin viikkoa.

Ensin ihmeteltiin kun tilaus on jumissa ja tehtiin tuo sisäinen työpyyntö, sanottiin menee pari päivää. Otin yhteyttä tuon jälkeen, homma oli edelleen seis, mutta tällä kertaa aspa sanoi että noissa voi mennä parikin viikkoa. Samaan aikaan toisaalla TeliaPartiosta vakuuteltiin jonon olevan lyhyt ja jutut käsitellään nopeasti.

Itse siis odottelin tunnuksia Telia TV-boksiin jotka tulee tekstarina ja sähköpostilla. Eräänä päivänä katkesi kamelin selkä kun Telian muuta spämmiä tuli sekä S-postiin kuin viestein, ärähdin asiasta chatissa ja saman laulun alkaessa eli "käsittelyssä vielä" pistin chatin kiinni. Kappas kummaa 10min päästä tuli ilmoitus verkkotallennuspalvelusta ja Omille Sivuille ilmestyi tiedot palveluista mutta "tilaus käsittelyssä" -leimalla. Sain sitten itse kaivettua boksin tunnuksen ja salasanankin tilattua sitä kautta.

Loppujen lopuksi tasan 2 viikon kuluttua työpyynnöstä, kilahti viralliset tunnukset sisältävät sähköpostit ja tekstarit ja tilaus oli käsitelty. Tilanne vaati silloin vielä kerran soiton asiakaspalveluun, että palvelun sai toimimaan sovelluksellakin.

Vahva intuitio sanoo, että tilanne vaatii vielä yhteydenoton koska laskutus on todennäköisesti alkanut 16pvä Omien sivujen tiedoista päätellen, vaikka luvattiin alkavan 24pvä kun kaikki oli käytössä. Samoin pari muuta luvattua asiaa on jäänyt toteutumatta vieläkin(tilausvahvistukset ja yhden sähköpostiosoitteen muutos tietoihin)

Sori pitkästä selostuksesta, mutta ajattelin tehdä koko palvelun tilauksesta koosteen joku päivä niin nyt on ainakin yksi osa kokonaan valmiiksi kirjoitettuna Hymiö Erittäin onnellinen

Konkari
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2014
Kirjoituksia: 554
4/28

Jotain Telialla nyt mättää, olen samaa mieltä.

Tein hybridin tilauksen 21.8. Siinä siis päivitettiin nykyinen laajakaista 50/10 vdsl + telia tv + liiga passi täysin samaan, mutta vain lisättiin tuo hybridi ominaisuus.

Eilen siten vain kyselin chätissä, että näkeekö tilauksen etenenistä jostain omilta sivuilta. No selvisi siinä, että myös minun tilaukseni oli jäänyt johonkin jumiin. Asia laitettiin etenemään, vai laitettiinko?

Nimittäin omilla sivuilla en minä ainakaan näe mistään, että olisin hybridin tilannut. Myöskään tuota eilistä chätti keskustelua ja sen kulkua ei löydy tallentuneena! Mitä?

Se 21.8 käyty keskustelu näkyy.

Mitä tämä nyt oikein tarkoittaa?

Vakiokalustoa*
5/28

Minäkään en näe omilta sivuilta mistään, että olisin hybridilaajakaistan tilannut. Myöskään mitään vahvistusviestiä en ole saanut. Tosin viime viikolla tuli postissa jo sim-kortti tuohon hybridireitittimeen. Itsellänikään ei ole enää muutamaan viikkoon tullut chatin keskusteluja viestit-osioon. Viimeisin näkyvillä oleva keskustelu on 23.8.2018. Jotakin outoa Telialla nyt tapahtuu.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa*
Rekisteröitynyt: ‎18-08-2009
Kirjoituksia: 184
6/28

@jarkko35  kirjoitti:

Itsellänikään ei ole enää muutamaan viikkoon tullut chatin keskusteluja viestit-osioon. Viimeisin näkyvillä oleva keskustelu on 23.8.2018. Jotakin outoa Telialla nyt tapahtuu.

Tuota kuulemma selvitellään https://yhteiso.telia.fi/t5/Asiakkuus-Telia-tunnukset-Telia/Chat-logit/m-p/173573#M4761

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 670
7/28

Chat keskustelut eivät tosiaan tällä hetkellä päivity jostain syystä sinne omien sivujen tietoihin ja tästä on nyt tehty vikailmoitus.

Hybridilaitteita on tullut nyt lisää ja niitä saadaan jälleen asiakkaille matkaan. Toki tilaukset jotka ovat syystä tai toisesta "jumissa" niin ne täytyy ensin muuten saada kuntoon, jotta tilaus pääsee etenemään. Harmillisia tilanteita kieltämättä kun joutuu turhan pitkään odottelemaan. Hyvä kuitenkin että noista on sisäiset vikailmoitukset tehty niin asiantuntijat fixailevat ne sitten kuosiin.

Tykkäsitkö? Paina peukkua! | Hyväksy viesti ratkaisuksi jos asia ratkesi tällä. | Apua saat myös Telia.fi -sivuilta.

0 tykkäystä
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2014
Kirjoituksia: 554
8/28

Kas kummaa?

Sopivasti tässä tämän liigakauden ja hybridilaajakaistan tilausten ja toimitusten yhteydessä lakkasi chätti tallentumasta. On kyllä niin sopiva "sattuma", että oikein mukavasti menee Telian eduksi, kun mitään sovittuja asioita ei voi jälikäteen todentaa!

Minullakin tuossa tällä vikolla käydyssä keskustelussa, missä siis tiedustelin tilauksen etenemistä, aspan henkilö lupasi pistää asian jonon ohi, kun heillä oli töpätty tuossa jo elokuun lopussa tehdyssä tilauksen käsittelyssä. No, nyt tätä luvattua "ohituskaistaa" ei voi mitenkään osoittaa, kun keskustelu ei tallentunutkaan.

Mutta...

Edelleen tiedustelen, että miten ja mistä tai onnistuuko ollenkaan, voin nähdä omilta sivuilta tuon tilaamani hybridin?

Ja lisäksi se, että milloin tulee asiasta tieto s-postiin, kun sitä ei ole tullut? Tuleeko vasta silloin kun tuo hybridi on toimitettu eli tarkoittaako modeemi ja SIM-kortti on postissa?

Voisiko näihin joku Telialta nyt vastata vai pitääkö minun vielä kerran (jo kolmas kerta) olla yhteydessä aspaan samasta asiasta?

0 tykkäystä
Vakiokalustoa*
9/28

Olen aina luullut, että asiakaspalvelun kautta voi tehdä tilauksia ja tilaukset tulevat käsiteltyä. Ei näköjään. Olen useamman kerran ollut asiakaspalveluun tästä hybridilaajakaistan tilaukset yhteydessä kun se on minulla kuulema "jumissa". Minulla on ollut kymmenkunta vuotta jo Telian kiinteä adsl-netti sekä Telia tv. Nyt päivitin liittymän hybridiin. Sim-kortti tuli viikko sitten. Mutta tuota hybridireititintä eivät saa minulle lähetettyä kun tilaus on jumissa. Käsittämätöntä. Asiakaspalvelu ei pysty tilausta käsittelemään, vaan tekee sisäisen vikailmoituksen. Naurettavaa. Tehotonta työntekoa kun monta viikkoa tilaus on jumissa!

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-04-2015
Kirjoituksia: 9
10/28

@kefiiri  kirjoitti:

Kas kummaa?

Sopivasti tässä tämän liigakauden ja hybridilaajakaistan tilausten ja toimitusten yhteydessä lakkasi chätti tallentumasta. On kyllä niin sopiva "sattuma", että oikein mukavasti menee Telian eduksi, kun mitään sovittuja asioita ei voi jälikäteen todentaa!

Minullakin tuossa tällä vikolla käydyssä keskustelussa, missä siis tiedustelin tilauksen etenemistä, aspan henkilö lupasi pistää asian jonon ohi, kun heillä oli töpätty tuossa jo elokuun lopussa tehdyssä tilauksen käsittelyssä. No, nyt tätä luvattua "ohituskaistaa" ei voi mitenkään osoittaa, kun keskustelu ei tallentunutkaan.

Mutta...

Edelleen tiedustelen, että miten ja mistä tai onnistuuko ollenkaan, voin nähdä omilta sivuilta tuon tilaamani hybridin?

Ja lisäksi se, että milloin tulee asiasta tieto s-postiin, kun sitä ei ole tullut? Tuleeko vasta silloin kun tuo hybridi on toimitettu eli tarkoittaako modeemi ja SIM-kortti on postissa?

Voisiko näihin joku Telialta nyt vastata vai pitääkö minun vielä kerran (jo kolmas kerta) olla yhteydessä aspaan samasta asiasta?

Meidänkään hybridilaajakaistan tilaus ei ollut jostain syystä mennyt läpi ensimmäisellä kerralla. Olin toissa päivänä asiasta yhteyksissä asiakaspalveluun chatin kautta ja saatiin se hoidettua kuntoon. Eilen ilmestyi sähköpostiin tilausvahvistukset ja tänään tuli tekstari seurantakoodin kera, että lähetys on matkalla. Omilla sivuilla näkyy nyt myös että tilaus on käsittelyssä.

Ensimmäisen tilauksen yhteydessä ilmoitetun toimituspäivän piti olla ma 3.9.2018 nyt tässä jälkimmäisessä to 13.9.2018, eli 10 päivää viivästystä. Pääasia kuitenkin, että tämä saatiin lopulta kuntoon ja laitteet ovat matkalla. Olisihan tuo kuitenkin kiva, että asiakkaita informoitaisiin toimitusviivästyksistä tms.

0 tykkäystä