Inteno DG301 ei resetoidu tehdasasetuksille

  • 19 September 2017
  • 7 kommenttia
  • 109 katselukertaa

Moi.

 

  Olen unohtanut modeemin muuttamani salasanan ja yrittänyt resetoida tuon takaa olevasta pikku reiästä. Mitään ei tapahdu vaikka pitäisin nappia tuon pyydetyn 30 sekunttia pohjassa. Olisikohan nappi rikki ja mikäs sitten neuvoksi?

 

 


7 kommenttia


@KTSKTS2 kirjoitti:

Moi.

 

  Olen unohtanut modeemin muuttamani salasanan ja yrittänyt resetoida tuon takaa olevasta pikku reiästä. Mitään ei tapahdu vaikka pitäisin nappia tuon pyydetyn 30 sekunttia pohjassa. Olisikohan nappi rikki ja mikäs sitten neuvoksi?

 

 


Moi! Resetointi voi Intenon ohjelmistoversiosta riippuen tapahtua kahdella eri tavalla. Jos tuolla 30 sekunnin tavalla ei tapahdu mitään, paina reset-kolosta pohjaan vain noin 10 sekuntia. Status-valon pitäisi syttyä oranssiksi tai punaiseksi ja kaikkien LED:ien välähtää kerran.

 

Jos tälläkään tavalla ei resetoidu, ota yhteyttä vaikkapa chatin kautta, niin selvitetään asiaa tarkemmin.

Joo. Näyttäisi 10 sekunnin painalluksen jälkeen statusvalo muuttuvan oranssiksi ja boottavan uudestaan. Silti näyttäisi ettei resetoidu. Eikö tuon pitäisi kirjautua ilman salasanan kyselyä asetuksiin? Nyt kumminkin kyselee Administaattorin passwordia


@KTSKTS2 kirjoitti:

Joo. Näyttäisi 10 sekunnin painalluksen jälkeen statusvalo muuttuvan oranssiksi ja boottavan uudestaan. Silti näyttäisi ettei resetoidu. Eikö tuon pitäisi kirjautua ilman salasanan kyselyä asetuksiin? Nyt kumminkin kyselee Administaattorin passwordia


Hei, tuossa tapauksessa resetointi on mennyt läpi ja ohjelmistona on nyt uudempi versio, jossa sinun tulee syöttää salasanaksi Intenon pohjasta löytyvä access key.

Moi

 

Ei toimi tuo Access key :(

Jahas. Sitten ei auta kuin tehdä meille vikailmoitus asiasta. Voit jättää ilmoituksen kätevästi itsepalvelun kautta www.telia.fi/kirjaudu

 

-> Valitset kirjautumisen jälkeen liittymäni ja palveluni -> sieltä kodin netin ja sen alta jätä vikailmoitus/yhteydenottopyyntö.

Moi

 

   Nyt täytyy tunnustaa typeryyteni! Olin liimannut ukkosella hajonneen vanhan modeemin lapun tuohon nykyiseen boxiin, kun olin vanhasta sieltä kopsannut keyt ja muut uuteen modeemin. Totuushan löytyi pohjasta 🙂 Toimii!

 

Kiitos vaivasta!

 

p.s

 

Onko linkkiä tuon päivitetyn softan käyttöohjeisiin?

Hei, uudella ohjelmistolla sinulle käy TG799 käyttöohjeet hallintaan -> https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/modeemit-ja-reitittimet/Technicolor-TG799vac

Vastaa