Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
rootuser_devnull_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Inteno DG301AL - Katkeilee hetkeksi ADSL linja.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sellainen outo juttu on modeemin kanssa, että se menettää välillä ADSL yhteyden. Muuten sisäverkko pystyssä, ja pääsen modemiin käsiksi, mutta näyttää että ADSL linja alhaalla ja pyytää tarkistamaan kaapeloinnin. Odotan 1-2 minuuttiin (joskus 5min) ja ihan itsestään ADSL linja ok, ja netti potkii hienosti. Vanhalla Telewell purkilla mitään tälläistä ongelmaa ollut. Nyt joko alueellani joku värkkää ADSL linjojen kanssa, tai sitten modeemi jotain haamuilee.

"Your ADSL connection is down. Please check cabling" - Jotain tälläistä höpöhöpöä näyttää.

Tämä tapahtuu kerra parissa tunnissa. Joskus herää alle 1min aikana.
1 vastaus
Jaakko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi rootuser_devnull,

Tuossa toisessa ketjussa sinulle vastailinkin, ja Intenon 4. portin siltauksesta laitettiin pyyntöä eteenpäin. Mikäli ongelma jatkuu myös siltauksen jälkeen, niin jätäthän vikailmoituksen joko soittamalla 0206 90101 (mpm/pvm) tai Omien Sivujen kautta palvelupyyntönä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu