Inteno DG301AL hallintasivu ongelma


01.06.2016 tehdyn huoltotyön jälkeen en ole päässyt modeemini hallintasivuille vaikka salasanat ovat olleet oikein ja olen laitteen resetoinut moneen otteeseen mikäs neuvoksi?


4 kommenttia

Kunniamerkki +14
Mulle kävi sama kun Intenon softa päivittyi. Pohjassa oleva access key oli väärä, vikapalvelu kertoi oikein keyn.

Myös minulla oli samanlainen ongelma, eli laitteen pohjassa oli virheellinen access key. Sain itse myös oikean vikapalvelusta. Tuntuu olevan kooditarroissa enemmänkin painovirheitä.

Kunniamerkki +14

@markusklaani kirjoitti:

Myös minulla oli samanlainen ongelma, eli laitteen pohjassa oli virheellinen access key. Sain itse myös oikean vikapalvelusta. Tuntuu olevan kooditarroissa enemmänkin painovirheitä.


Ei välttämättä painovirhe, veikkaisin bugia softassa. Yhtäkaikki, ikävä tilanne asiakkaalle varsinkin jos sattuu sellaiseen aikaan ettei ole vikapalvelu auki ja olisi kiire päästää asetuksiin käsiksi.

Minulla oli sama ongelma ja vikapalvelussa tiedettiin kertoa että access keyssä 'Z' kirjaimen tilalla tulisi olla numero '0'. Sillä lähti pelittämään.

Vastaa