Inteno dg301:n vika

  • 26 October 2016
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Moi!
Minulla on käytössä Inteno dg301al, joka on toiminut ennen moitteettomasti. Eilen langaton nettiyhteys kuitenkin yhtäkkiä katkesi ja laite on siitä asti vain vilkuttanut oranssia valoa status-merkin kohdalla. Olen useampaan kertaan irrottanut ja uudelleen kiinnittänyt laitteen kaikki johdot ja lisäksi koittanut resetoida laitteen, mutta vika jatkuu edelleen. Mitä minun pitäisi tehdä?

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Apua_kaipaava kirjoitti:
Moi!
Minulla on käytössä Inteno dg301al, joka on toiminut ennen moitteettomasti. Eilen langaton nettiyhteys kuitenkin yhtäkkiä katkesi ja laite on siitä asti vain vilkuttanut oranssia valoa status-merkin kohdalla. Olen useampaan kertaan irrottanut ja uudelleen kiinnittänyt laitteen kaikki johdot ja lisäksi koittanut resetoida laitteen, mutta vika jatkuu edelleen. Mitä minun pitäisi tehdä?

Ilmeisesti tuo laite on Soneran toimittama. Kokeilisin jos mahdollsita toisella modeemilla. Jos silläkään ei toimi, on ongelma joko talon kaapeloinnissa tai Soneralla. Jos taas sillä toimii, on modeemisi viallinen. Lainalaitteita saanee ainakin Sonera Kaupoista kokeilua varten.

Vastaa