Irtisanottu sopimus lähti pyörimään määräaikaisuuden jälkeen

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 6 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei

Ennen paikkakunnanvaihdosta vuonna 2012 tilasin teiltä kiinteän laajakaistan, johon kuului tarjousaikana ilmainen liikkuva laajakaista (=TuplaNetti tms?). Töiden vuoksi jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle, jolloin irtisanoin sopimuksen, sillä teillä ei ollut vastaavaa palvelua uudella paikkakunnalla tarjolla.

Nyt kahden vuoden määräaikaisuuden jälkeen sain laskun liikkuvasta laajakaistasta. Ilmoitin, että olen jo irtisanonut sen, mutta asiakaspalvelijanne (Kuopio, Matkus) eivät joko ymmärtäneet tai halunneet ymmärtää, että irtisanoin se jo muuttoni yhteydessä aikoja sitten, vaan irtisanoivat uudestaan jo irtisanotun sopimuksen. Lasku silti minun pitäisi maksaa. En ole käyttänyt kyseistä liittymää sitten muuttoni, koska sanoin sen irti puhelimessa vuodenvaihteessa 2012-2013.

Kolmesti olen käynyt tätä asiaa selittämässä teidän liikkeessänne ja kerran lähettänyt yhteydenottopyynnön, johon ei vastattu.

Olen nyt saanut perintäkirjeenkin liittymästä. Mitä minun pitää tehdä, että ymmärtäisitte minun irtisanoneen sopimuksen melkein kaksi vuotta sitten ja, että karhuatte minulta siitä vielä tänäpäivänäkin?

4 kommenttia

Hei NytKettuOikeesti !

Liikkuva Netti -liittymässä on ollut laitesopimus 12.5.14 saakka, eli sen vuoksi sitä ei ole voitu irtisanoa samaan aikaan kiinteän laajakaistan kanssa. Tässä tapauksessa määräaikainen sopimus on päättynyt em. päivänä, ja sen jälkeen laskutetut maksut voidaan toki perua. Laskut koskevat siis ajanjaksoa 12.5.-11.9.14. Liittymä on irtisanottu 12.9.14, eli sen osalta asia on kunnossa.

Teen laskuista (laskunumerot 11428334581 ja 114737336743) hyvitykset ja perinnän peruutuspyynnön Sergelille. Ilmoitan sinulle kun asia on hoidettu kuntoon.
Hei NytKettuOikeesti !

Sain juuri tiedon Sergeliltä, että perintä on peruttu ja laskuille tehty hyvitys. Asia on siis hoidettu ja kunnossa.
Paljon kiitoksia, mukavan nopeaa toimintaa.

Hyvää joulun odotusta.
Hei NytKettuOikeesti !

Kyllä asiat saadaan aina korjattua, ja hyväksi muuttuvat. Kiitos, ja samoin myös sinulle. 🙂

Vastaa