01-03-2016 08:45
Itrtisanoin soneran tietoturvan sekä discovery kanavapaketin jo yli kuukaisi sitten, ne kuitenkin viellä näkyvät omilla sivuilla käytössä olevana.(laskussa ei kuitenkaan ollut enää laskutettu) pitäisikö asialle tehdä jotain, halusin tästä ilmoittaa koska en halua myöhemmin läjälaskua teidän virheenne takia.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
01-03-2016 09:49
Jos laskuilla ei enää tuota näy niin silloin kuulostaa siltä, että Omilla Sivuilla laahaa häiritsevästi vanhaa tietoa perässä.
Kun seuraavan kerran käyt Omilla sivuilla niin chattaisitko asiasta meidän asiakaspalvelun kanssa? He saavat asiakastietojen kera sieltä käsin tämän tutkintaan, kiitos! 🙂
01-03-2016
10:16
Muokattu
01-03-2016
10:17
Näin teinkin ja sieltä luvattiin asian hoituvan 🙂 Kiitoksia 🙂 sen takia olin huolestunut koska discovery kanavat silti näkyivät irtisanomisesta huolimatta ja laskussakaan ei sitä pakettia ollut 🙂 ettei sitten jälkikäteen tule kauheaa laskua.
01-03-2016 10:29
Oikein hyvä *thumps up*! Kysyvä ei tieltä eksy!
Ja siitä huomasinkin, että olet uusi täällä! Oikein isosti ja lämpimästi tervetuloa Klaaniin! :):):) Kiva kun löysit meidät!