Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kyokoen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Irtisanottu tietoturva sekä discovery.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itrtisanoin soneran tietoturvan sekä discovery kanavapaketin jo yli kuukaisi sitten, ne kuitenkin viellä näkyvät omilla sivuilla käytössä olevana.(laskussa ei kuitenkaan ollut enää laskutettu) pitäisikö asialle tehdä jotain, halusin tästä ilmoittaa koska en halua myöhemmin läjälaskua teidän virheenne takia.

3 vastausta
SeleneR
Moderaattori
Moderaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 51 custom-general.replies
  • 6 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos laskuilla ei enää tuota näy niin silloin kuulostaa siltä, että Omilla Sivuilla laahaa häiritsevästi vanhaa tietoa perässä.

Kun seuraavan kerran käyt Omilla sivuilla niin chattaisitko asiasta meidän asiakaspalvelun kanssa? He saavat asiakastietojen kera sieltä käsin tämän tutkintaan, kiitos! 🙂

Kyokoen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin teinkin ja sieltä luvattiin asian hoituvan 🙂 Kiitoksia 🙂 sen takia olin huolestunut koska discovery kanavat silti näkyivät irtisanomisesta huolimatta ja laskussakaan ei sitä pakettia ollut 🙂 ettei sitten jälkikäteen tule kauheaa laskua.

SeleneR
Moderaattori
Moderaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 51 custom-general.replies
  • 6 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oikein hyvä *thumps up*! Kysyvä ei tieltä eksy!

Ja siitä huomasinkin, että olet uusi täällä! Oikein isosti ja lämpimästi tervetuloa Klaaniin! :):):) Kiva kun löysit meidät!