Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Noppen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Jatkuva netin pätkiminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 Ärsyttää ku jatkuvasti netti pätkii  vaikka kokeiltu kaikki jutut nii silti pätkii . Onkohan mahdollista saada korvausta tästä 🤔 

1 vastaus
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Noppen ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mukava kuulla, että olet jo kaikenlaista kokeillut. Nettiyhteyden pätkintään voi vaikuttaa moni asia. Jos käytät yhteyttä langattomasti laitteesi ja reitittimen/modeemin välillä, niin suosittelen kokeilemaan yhteyttä verkkokaapelilla.

 

Mikäli yhteys pätkii myös verkkokaapelilla useammalla laitteella, niin toisella modeemilla testaaminen voisi auttaa kartoittamaan jääkö häiriö reitittimeen vai Telialta tulevaan yhteyteen. Asiakastukisivustoltamme löytyy vielä lisätietoja erilaisista häiriötilanteista ADSL:ssä, valokuitu-yhteyksissä tai kaapelinetissä. Mobiiliverkon häiriöissä kannattaa tutustua mobiilireitittimien ohjeisiin.