Joskus jotain hyvääkin palautetta!

  • 30 November 2018
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Kunniamerkki +7

Hei,

Minulla on kaapelilaajakasta XXL, joka toimii todella hyvin. Minulla on kokemuksia myös mobiililaajakaistoista sekä muista operaattoreista. Tällä hetkellä olen kuitenkin tyytyväinen nykyiseen laajakaistaani. Se toimii niin kuin on luvattu kellon ajasta riippumatta. Kuulun Windows 10 ja Office Insideriin, joten saan uusia päivityksiä viikottain. Niissähän on aina kyse suurista latausmääristä. Käytössäni on Technicolor reititin. Alussa oli ongelmia pätkimisen kanssa, mutta kun tein häiriöilmoituksen ja reitittimeen asennettiin uusin firmware, kaikki on toiminut hyvin. Olen siis tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni. Jos teitä on muita, voitteko kertaoa omista kokemuksistanne?

Yt. Hannu.....

Edit. Olen saanut foorumilta myös hyviä neuvoja, jotka ovat auttaneet ongelmien ratkaisussa.


1 kommentti

Kiitos mukavasta palautteesta!

 

Hienoa kuulla että alun kuprut on selätetty ja homma toimii niin kuin kuuluukin.

Yhteisössä on kyllä valtava potentiaali ja osaaminen käyttäjien kesken ja apuja löytyy hommaan kuin hommaan :smileyhappy:

 

Jos kysymyksiä/ongelmia ilmenee niin ollaan yhteyksissä että ei jää yksin näiden kanssa :smileyhappy:

Vastaa