peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52045 Jäsentä
150196 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Joskus jotain hyvääkin palautetta!

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-04-2015
Kirjoituksia: 30
1/2

Joskus jotain hyvääkin palautetta!

Hei,

Minulla on kaapelilaajakasta XXL, joka toimii todella hyvin. Minulla on kokemuksia myös mobiililaajakaistoista sekä muista operaattoreista. Tällä hetkellä olen kuitenkin tyytyväinen nykyiseen laajakaistaani. Se toimii niin kuin on luvattu kellon ajasta riippumatta. Kuulun Windows 10 ja Office Insideriin, joten saan uusia päivityksiä viikottain. Niissähän on aina kyse suurista latausmääristä. Käytössäni on Technicolor reititin. Alussa oli ongelmia pätkimisen kanssa, mutta kun tein häiriöilmoituksen ja reitittimeen asennettiin uusin firmware, kaikki on toiminut hyvin. Olen siis tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni. Jos teitä on muita, voitteko kertaoa omista kokemuksistanne?

Yt. Hannu.....

Edit. Olen saanut foorumilta myös hyviä neuvoja, jotka ovat auttaneet ongelmien ratkaisussa.

1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 129
2/2

Vs: Joskus jotain hyvääkin palautetta!

Kiitos mukavasta palautteesta!

Hienoa kuulla että alun kuprut on selätetty ja homma toimii niin kuin kuuluukin.

Yhteisössä on kyllä valtava potentiaali ja osaaminen käyttäjien kesken ja apuja löytyy hommaan kuin hommaan Hymiö Onnellinen

Jos kysymyksiä/ongelmia ilmenee niin ollaan yhteyksissä että ei jää yksin näiden kanssa Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä