Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
par1n
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapeliyhteys poikki asuinalueelta

Meillä (ja muilla lähialueella, Porvoo 06400) on ollut nyt toista vuorokautta sekä TV että netti pimeänä.

 

Telian häiriösivuilta ei löydy vieläkään mitään tietoa ongelmasta, vaikka puhelinpalvelukin näkee, että korjaustoimet on aloitettu. Käsittämätöntä on, että perjantaina puolen päivän tienoilla havaitun ongelman korjausaikatauluksi on annettu "maanantai-iltaan 23:59 mennessä".

 

Ei taida kuluttaja-asiakas olla mielessä muuten kuin laskuja tulostettaessa - vai pystyisikö/haluaisiko joku ehkä kertoa mistä ongelmat johtuvat ja mikä on peruste korjausten käsittämättömälle aikataululle?

4 vastausta
SINAD
Konkari
  • 413 custom-general.kudos
  • 765 custom-general.replies
  • 32 custom-general.solutions

Tee vikailmoitus asiakaspalvelun kautta - mielestäni silloin pitäisi aktivoitua sellainen palvelu että sulle tulee asiasta statustietoja puhelimeen.

 

Tämä foorumi on Telian asiakkaiden ja muiden asioista kiinnostuneiden julkista ajatustenvaihtoa varten, toki täällä on Telialaisiakin mukana mutta tämä ei ole ainakaan nopein tie tehdä vikailmoitusta.

par1n
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyllä, vikailmoitus on toki tehty silloin perjantaina (vrt. "puhelinpalvelukin näkee, että korjaustoimet on aloitettu"). Annoin tuolloin palautetta, että näistä voisi laittaa tietoa vikailmoitussivuille, niin ei tarvitsisi jokaisen erikseen soitella. Ei ollut kuulemma tuolloin vielä ehtinyt, mutta eipä näy vieläkään. Ja ei, mitään statustietoa ei myöskään ole tähän mennessä tullut suoraan minun tietooni.

 

Laitoin tänne viestiä, kun ei informaatio ole kulkenut muutakaan kautta, mutta taisin tehdä virhearvion. Anteeksi aiheuttamani häiriö.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2328 custom-general.kudos
  • 3615 custom-general.replies
  • 329 custom-general.solutions

Hei @par1n ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Et ole ollut häiriöksi yhtään ja on hyvä että myös täällä yhteisössä on tietoa viasta.

Näin yhteisössä kävijät voivat saada tietoa häiriöstä/viasta mahdollisesti omalla alueella.

Kenties myös tänne voisi lisätä tiedotteen :

https://yhteiso.telia.fi/t5/Asiakkuus-Telia-tunnukset-telia/Hairiotiedotteet-epavirallinen/m-p/17084... 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 48 custom-general.solutions

Hei @par1n. Porvoon seudulla ilmeisesti rajuilman vuoksi alkoi perjantaina useita kaapeliTV verkon häiriöitä. Näissä kohteissa asiakasilmoitusten sekä verkonvalvonnan hälyytysten perusteella on käyty vaihtamassa vahvistimia sekä rikkoutuneita virtalähteitä.

 

Korjausta on hidastanut se ettei vika ole tietyssä kohtaa vaan vikapaikkoja on useita. Lähtökohtaisesti pyrimme täysin toimimattomat palvelut viimeistään kahdessa arkipäivässä korjaamaan ilmoituksesta tai havainnosta alkaen. Tämä ei tarkoita etteikö viikonloppuisin tai pyhinä asentajat työskentelisi.

 

Mikäli ongelma jatkuu edelleen pyytäisin varmuuden vuoksi ilmoittamaan asiasta tekniseen asiakaspalveluumme chatin kautta (avoinna klo 20 asti sunnutaisin) ja jättämään osoitteesta oman häiriöilmoituksen, jotta kyseisen osoitteen vika tulee varmasti huomattua ja korjattua.