Käyttöohjeet: ZTE MF 190

  • 2 December 2015
  • 6 kommenttia
  • 22 katselukertaa

Minua alkaa risoa se ettei nykyisiin laitteisiin saa käyttöohjeita paperisessa muodossa. eIkä niitä tahdo löytää mistää muutenkaan. Voisiko joku kertoa minulle mistä  löydän esimerkiksi ohjeen miten aukaista reitittimessä olevan  sähköpostin tai mistä voisi päivittää. tuolla on noita ohjeita mutta ne on niin ylimalkaisia. laite onZTE MF 190.

Edit NikoNo: Muokattu otsikko hieman lyhyemmäksi


6 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

 


Kaikkea ei nykyään tosiaan laiteta pakettiin ja internetistä sitä joutuu hakemaan... Toisaalta useinkin monella ohjeet joutuivat paperikeräykseen...


 


Löysin tälläisen pikaohjeen...


 


http://esco.elisa.fi/rest/esco/blob/asiakastuki/ZTE_MF910_pikaopas.pdf

Minä löysin kyllä tiuon linkin mutta sieltä ei tuohon ongelmaan löytynyt ratkaisua
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

En usko että mokkulassa on sähköpostiasetuksia ja jos on niin löydät ne hallinnasta sekä päivitysominaisuus löytyy sieltä myös. Seuraamalla hallinnassa olevia ohjeita saat päivitettyä. Itsellä ei ole kyseistä laitetta mutta autan toki parhaani mukaan jos laitat vaikka hallinnasta kuvankaappaukset tänne.

Tuolla Saunalahden Palstalla väännettiin kerran siitä, että riittääkö netistä löytyvät käyttöohjeet, kun laitteissa pitäisi kuluttajaviranomaisten mukaan olla käyttöohjeet mukana. Ja laitehan taitaa olla MF 910, kuten tuossa olkitun linkissä onkin.


@PasiS kirjoitti:

Tuolla Saunalahden Palstalla väännettiin kerran siitä, että riittääkö netistä löytyvät käyttöohjeet, kun laitteissa pitäisi kuluttajaviranomaisten mukaan olla käyttöohjeet mukana. Ja laitehan taitaa olla MF 910, kuten tuossa olkitun linkissä onkin.


Olen huomannut että palvelu on heikentynyt sen myötä kun kun ihmiset siirtyy tietokonekantaan. Yksi paha pullonkaula on asiallisten käyttöohjeiden löytäminen. Minäkin etsin käyttöohjeita reitittimeen, jotain löytyy mutta ei täydentävää . Me vanhempi polvi emme osaa englantia niin hyvin että ymmärtäisimme. Kun emme aina ymmärrä tuota nykysuomea.  Joten ne on hepreaa meille.
Kirjoita teksti. Soneralla on jonkinlaiset mutta ne on vain pintaraapaisu. Se ei olekaan niin vain luettavissa ja että vielä vielä ymmärtäisi tuota kapulalieltä. Minun nähdäkseni meillä käyttäjillä on oikeus kunnollisiin käyttöohjeisiin. Vai onko aloitetava boikotti ettemme osta tuotteita joissa ei ole kunnon käyttöohjeita.

 

Noista käyttöohjeista. Kun ne on netissä niin siellä voi olla moneen kertaan sama asia. Ei tarvitse tiivistää oleellisin koska ei kysymys sivumääristä joita laitteidenvalmistajat ja maahantuojat joutuvat painattamaan. Sekin tuli ostajan ja laitteen käyttäjän maksettavaksi. 


@jeijak kirjoitti:

@PasiS kirjoitti:

Tuolla Saunalahden Palstalla väännettiin kerran siitä, että riittääkö netistä löytyvät käyttöohjeet, kun laitteissa pitäisi kuluttajaviranomaisten mukaan olla käyttöohjeet mukana. Ja laitehan taitaa olla MF 910, kuten tuossa olkitun linkissä onkin.


Olen huomannut että palvelu on heikentynyt sen myötä kun kun ihmiset siirtyy tietokonekantaan. Yksi paha pullonkaula on asiallisten käyttöohjeiden löytäminen. Minäkin etsin käyttöohjeita reitittimeen, jotain löytyy mutta ei täydentävää . Me vanhempi polvi emme osaa englantia niin hyvin että ymmärtäisimme. Kun emme aina ymmärrä tuota nykysuomea.  Joten ne on hepreaa meille.
Kirjoita teksti. Soneralla on jonkinlaiset mutta ne on vain pintaraapaisu. Se ei olekaan niin vain luettavissa ja että vielä vielä ymmärtäisi tuota kapulalieltä. Minun nähdäkseni meillä käyttäjillä on oikeus kunnollisiin käyttöohjeisiin. Vai onko aloitetava boikotti ettemme osta tuotteita joissa ei ole kunnon käyttöohjeita.

 


 

Vastaa