Kiinteä laajakaistayhteys pätkii

  • 17 February 2020
  • 1 kommentti
  • 11 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Minulla on teidän kiinteä nettiyhteys  maksiminopeudella 16Mbit/s . Netti on toiminnut aika hyvin  mutta nykyään joutuu välillä knistämään modeemin uudestaan välillä.  mys se ettei kiinteä saa isommalla nopeudella hiuka häiritsee. varsinkin nyt kun yksi kotimainen kilpailija tarjoaisi 100Mbit/s  vuoden ajaksi 9.90€ seuraava vuosi 24€ ja sitten 34€


 Miten käy minun sähköpostilaatikoille jos vaihdan operaattoria?   Miten nopeasti pitää  lopettaa vanhat laatikot.  Onko joku ylimenokausi?


Olen kokeillut talossa mobililaajakaistaa mutta huomannut että ainakin vuosi sitten oli kokeiltavana sellainen  mutta se hyyti alle 2Mbit/s iltaisi kun aluella on näitä käyttajia niin paljon..  Olin joutunot ottamaan jonkun Premium liittymän joka sitten olis maksannt ihan yhtä paljon kuin nyjyinen kiinteä


 


Edit SaJoonas: Muokattu otsikkoa


1 kommentti

Moikka @Maxson! ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Maksimi nopeutesi viittatisi ADSL-liittymään. Meiltä on tullut uutta tekniikkaa, joka käyttää tuota kiinteää laajakaistaa ja lisäksi mobiililaajakaistaa. Hybridilaajakaista yhdistää molemmat tekniikat, jonka myötä nopeuden vaihteluväli paranee.


 


Sähköposti vaatii kaverikseen jonkin laajakaistatekniikan, vähintään mobiililaajakaistan. Mobiililaajakaistan yhteydessä sähköposti muuttuu erikseen maksulliseksi, 2,08€/kk/sähköpostilaatikko. Kuitenkin niin kuin vähän kerroitkin, mobiililaajakaista ei ole yhtä vakaa kuin kiinteäkaista.


 


Suosittelen, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarkistetaan onko laajakaistassasi millainen sopimus ja saisiko senkin päivitettyä vaikkapa Hybridilaajakaistaksi.


 

Vastaa