Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kummastelija
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kuva nykii ja netti pätkii / Taloyhtiön kaapeli

Taloyhtiöömme vaihtui Telian kaapeli ja valokuitu. Tämän jälkeen kuva televisiossa on nykinyt ja netti pätkii. Vika on todella rasittava ja tekee television katsomisesta tuskallista. Mikäköhän mahtaa olla ongelma?

3 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 655 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Moikka @kummastelija ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Eli tuleeko nettiyhteys puhelinpistokkeen, ethernet dataportin vai antennipistokkeesta? Katsotko televisiota netin kautta vai kaapeliverkosta? Jos katsot kaapeliverkon kanavia, niin haethan heti aluksi kanavat uudelleen televisiolta.

Myös reitittimen / modeemin virrat kannattaa aluksi käyttää pois 30 sek - 10 min ajaksi. Jos tämä ei auta, kannattaa palauttaa modeemille tehdasasetukset. Jos laite on hankittu meidän kautta, löydät ohjeet palautukseen laiteohjeistamme.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
kummastelija
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettiyhteys tulee ethernet-portin kautta. Kuva nykii sekä kaapelin että suoratoistopalvelun kautta katsottuna. Kuva hidastuu ja sitten nopeutuu. Olen hakenut kanavat uudestaan ja resetoinut modeemin. Tv on vuoden vanha joten vika ei liene siinäkään.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 545 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

KaapeliTV operaattorin vaihtuessa toiseen voi kuvaan tulla pikselöintiä/häiriötä. Tämä on yleensä helposti korjattavissa asentajan käynnillä taloyhtiön vahvistimella. Siksi pyytäisinkin sinua seuraavaksi jättämään häiriöilmoituksen meille, vaikka chattimme kautta.

Suosittelen kysymään naapurilta onko heilläkin vastaavaa häiriötä esiintynyt vaihdon jälkeen.

Mainitse nettiyhteydestä myöskin häiriöilmoitusta jättäessäsi.