Laajakaista ja TV eivät ole toimineet koko päivänä


Telian laajakausta ja TV olleet koko päivän pimeinä, häiriötiedotetta ei viitsitä laittaa, Taitaa olla Huawein purkit ja puoli Teliaa pimeinä.


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu, ja siirretty nettiyhteyksiä käsittelevään osioon


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @anttiaaa ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Tosiaan huawein e5168 4G reitittimien kanssa on havaittu tänään häiriöitä 4G osalta. 3G verkossa laitteet toimivat normaalisti, jos tätä tarkoitit.

 

Onko sinulla meidän kautta kiinteä nettiyhteys jossa lisäpalveluna Teliatv boksi?

Jos häiriötiedoitetta ei ole eikä laitteiden uudelleen käynnistyksistä ole apua, niin olethan yhteydessä meihin häiriöilmoituksen jätön merkeissä vaikka chattimme kautta.

Kiinteä laajakaista + tv paketti. 

Eivät toimi tänäänkään, liittymän vaihto taitaa olla paras vaihto.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@anttiaaa@  kirjoitti:

Eivät toimi tänäänkään, liittymän vaihto taitaa olla paras vaihto.




Olemme julkaisseet eilen asiasta häiriötiedotteen, ja korjaustoimenpiteet ovat tosiaan vielä käynnissä! Kannattaa tuo tiedote ottaa seurantaan, sillä siihen päivittyy myös tieto kun häiriö saatu korjattua. Tällä välin yhteyttä voi käyttää pakottamalla laitteen 3G-verkkoon.


 


Pahoittelut häiriöstä ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pikaisesti! 

Kerrotko vielä miten valokuitumodeemin saa yhdistettyä 3G verkkoon? Entä miten hyvitätte laskutuksessa nämä päivät joina laajakaista ei toimi?


@anttiaaa@  kirjoitti:

Kerrotko vielä miten valokuitumodeemin saa yhdistettyä 3G verkkoon? Entä miten hyvitätte laskutuksessa nämä päivät joina laajakaista ei toimi?


Valokuitumodeemia ei saa yhdistettyä 3G- tai 4G-verkkoon mikäli laitteesta ei löydy SIM-korttia sekä tarvittavia teknisiä ominaisuuksia. Oletko ottanut tästä asiasta yhteyttä jo meihin? Päästäisiin katsomaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.


Vastaa