Eivät toimi tänäänkään, liittymän vaihto taitaa olla paras vaihto.
Olemme julkaisseet eilen asiasta häiriötiedotteen, ja korjaustoimenpiteet ovat tosiaan vielä käynnissä! Kannattaa tuo tiedote ottaa seurantaan, sillä siihen päivittyy myös tieto kun häiriö saatu korjattua. Tällä välin yhteyttä voi käyttää pakottamalla laitteen 3G-verkkoon.
Pahoittelut häiriöstä ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pikaisesti!
Kerrotko vielä miten valokuitumodeemin saa yhdistettyä 3G verkkoon? Entä miten hyvitätte laskutuksessa nämä päivät joina laajakaista ei toimi?
Valokuitumodeemia ei saa yhdistettyä 3G- tai 4G-verkkoon mikäli laitteesta ei löydy SIM-korttia sekä tarvittavia teknisiä ominaisuuksia. Oletko ottanut tästä asiasta yhteyttä jo meihin? Päästäisiin katsomaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.
Vastaa
0
tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää?
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi
osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.