Laajakaista tilaus - määräaikainen sopimus - siirto kuituun

  • 1 February 2017
  • 2 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Hei,


 


Minulla on hieman kinkkisempi pala purtavaksi. Minulla on Soneran laajakaista määräaikaisena liittymänä 15.4. saakka (Kodin netti plus 11-16 Mbits/s). Taloyhtiö siirtyy 9.2. DNAn ethernet laajakaista- ja TV palveluihin, eli kuituun. Haluaisin maksaa nykyisen liittymäni loppuun, mutta siirtyä DNA:han jo kytkentäpäivänä. Luin sopimusehdoista, ettei määräaikanen ole irtisanottavissa. Olen valmis maksamaan sopimuskauden loppuun, eikä sopimusehdoissa lukenut sopimussakoista ym. mitään. Tämän perusteella ainut ongelma jääkin Soneran tekniikan lopettaminen kyseiseen päivämäärään, vaikkakin sopimus jatkuisi sopimuskauden loppuun. Saisin nopeamman netin, josta tottakai maksan ohessa. Nykyinen liittymä tulee vanhasta puhelinpistokkeesta. Mobiililiittymäni kuuluu edelleen Soneralle enkä sitä ole vaihtamassa. Hyvää asiakaspalvelua olisi, mikäli saisin vaihdettua toisen palveluntarjoajan tekniikan piiriin ennen sopimuskauden loppua. Tämä olisi win-win situatuion sekä asiakkaalle että palveluntarjoajalle, eli Soneralle. Mielestäni pyyntö ei ole kohtuuton.


 


Kiitos jo etukäteen!


 


Edit ReOlivia: Poistettu allekirjoitus


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

Jos uusi nettiliittymä tulee Ethernetiä pitkin ja Soneran tulee puhelinpiuhaa, eivät ne mene päällekkäin ja voivat olla käytössä vaikka samaan aikaan.

Muistaa vaan, että määräaikainen sopimus jatkuu toistaiseksi sopimuksena, jollei sitä muista irtisanoa.

Vastaa