"Uudistamme laajakaistalaskutustamme selkeämmäksi 23.2.2015 alkaen saamiemme asiakaspalautteiden johdosta.
Muutoksen jälkeen laskutuskautesi ei ole enää kuukauden alusta kuukauden loppuun (esim. 1.-31.3.), vaan se voi olla esimerkiksi kuukauden puolivälistä seuraavan kuukauden puoliväliin (15.3.-14.4.). Laskutuskauden pituus on edelleen yksi (1) kuukausi. Laskusi eräpäivä tulee jatkossakin olemaan samoihin aikoihin kuukaudesta."
Tarkoittaako tämä ehkä myös, että laajakaista- ja puhelinlasku eriytetään toisistaan, kun se nyt on tullut kätevästi "yhtenä könttinä"? Ihmettelen, että asiasta ei erikseen mainita mitään tuossa infossa...
Infosta ei myöskään käy ilmi, että miten yksittäisen asiakkaan laskutuskausi säädetään ja millä perusteella... Yksi hyvä peruste voisi olla säätää laajakaistan laskutuskausi samaksi kuin mikä se on saman henkilön nimissä olevalla puhelinliittymällä(?)