Kirjoitettu
08-01-2022
22:59
Muokattu
09-01-2022
13:07
SannaMKoo
Mulla on modeemilaajakaista käytössä, Yhteys Kotiin L. Siinä modeemi Technicolor CGA4233. Mulla on pätkinyt koko ajan. Tarkoitan tätä päivää. Välillä katkeaa yhteys ja palaa hetken päästä. Otin verkon diagnostiikan kautta tiedot tänne. Mulla oli tätä ennen mobiliilaakaista yhteys. Siinä oli ongelmana tuo sama SecureLine ip l. katkeili yhteys koko ajan. Toivon mukaan tämä on vain ohimenevää...
Edit SannaMKoo: otsikkoa hieman tarkennettu ja upotettu kuva suoraan kommenttiin
09-01-2022 16:44
@PeteXXX kirjoitti:
Mulla oli tätä ennen mobiliilaakaista yhteys. Siinä oli ongelmana tuo sama SecureLine ip l. katkeili yhteys koko ajan.
Nopean Googletuksen perusteella tämä SecureLine voisi viitata Avast:n VPN-yhteyteen, onko sinulla sellainen käytössä? Jos on, poistuuko pätkintä sulkemalla tämän VPN -yhteyden? Ongelma viittaisi tähän myös siksi, että samanlainen ongelma jatkuu eri modeemillakin / yhteystekniikallakin.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.