Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
markuskoo
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laitteiden palauttamisesta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Irtisanoin tänään laajakaistaliittymän ja Telia TV-palvelun. Kyseessä oli aika vanha soppari, ja asiakaspalvelun kanssa jutellessa kysyin mitä reitittimelle (Thomson TG789vn) ja digiboksille (Motorola VIP 1003 IPTV) pitäisi tehdä. Vastaus oli, että koska sopimus ja laitteet on näin vanhoja, niin ne voi viedä suoraan kierrätykseen. Varmuuden vuoksi kysyin vielä uudelleen että päteekö tämä kumpaankin vempaimeen, ja vastaus oli "kyllä". Muutamaa tuntia myöhemmin tulee tekstiviesti, jossa kehotetaan palauttamaan Telia TV:n laitteet E-postiin. Hieno juttu muuten, mutta ohjeiden mukaisesti ehdin viedä ne jo kierrätykseen työmatkalla. Mieleni tekisi sanoa rumasti, mutta sen sijaan kysyn että mitenkähän tässä nyt sitten pitäisi oikein menetellä, ja miten on mahdollista että asiakaspalvelussa annetaan näin räikeästi väärää tietoa?

2 vastausta
TomiPi
Vakiokalustoa
  • 118 custom-general.kudos
  • 136 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@markuskookirjoitti:

Irtisanoin tänään laajakaistaliittymän ja Telia TV-palvelun. Kyseessä oli aika vanha soppari, ja asiakaspalvelun kanssa jutellessa kysyin mitä reitittimelle (Thomson TG789vn) ja digiboksille (Motorola VIP 1003 IPTV) pitäisi tehdä. Vastaus oli, että koska sopimus ja laitteet on näin vanhoja, niin ne voi viedä suoraan kierrätykseen. Varmuuden vuoksi kysyin vielä uudelleen että päteekö tämä kumpaankin vempaimeen, ja vastaus oli "kyllä". Muutamaa tuntia myöhemmin tulee tekstiviesti, jossa kehotetaan palauttamaan Telia TV:n laitteet E-postiin. Hieno juttu muuten, mutta ohjeiden mukaisesti ehdin viedä ne jo kierrätykseen työmatkalla. Mieleni tekisi sanoa rumasti, mutta sen sijaan kysyn että mitenkähän tässä nyt sitten pitäisi oikein menetellä, ja miten on mahdollista että asiakaspalvelussa annetaan näin räikeästi väärää tietoa?


Moikka @markuskoo!

 

Pahoittelut omasta puolestani alkuun tästä tilanteesta.

 

Nuo palautusohjeet lähtevät järjestelmästämme automaattisesti irtisanomisen yhteydessä oli sopimus miten vanha tahansa. Laitteiden mallien perusteella, ne tosiaan vaikuttavat sen verta vanhoilta, että kierrätys on ainoa oikea paikka niille ja asiakaspalvelijamme on ohjeistanut sinua oikein. Tosin, olisihan hän voinut mainita tuosta viestistä mikä sieltä automaattisesti lähtee. 🙂

 

Summasummarum, ei pelkoa että teiltä niitä kyseltäisiin takaisin ja mahtavaa, että laitteet päätyivät kierrätykseen, eikä sekajätteen mukaan. Kissa, hämillään

Kun keskittymiseen laittaa sata prosenttia, siinä tulee väkisin hiki.
markuskoo
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Arvelinkin että kyse oli pelkästään automaattisesta viestistä (E-varaston osoitteessa mainittu Toijala hiukan jotenkin jo viittasi siihen suuntaan) enkä ehtinyt vielä repiä peliverkkareitani. Eli homma on bueno, kiitos selvennyksestä ja hyvää kevään jatkoa. Hymiö Onnellinen