Laskutus väärin, asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottopyyntöihin

  • 26 November 2019
  • 1 kommentti
  • 18 katselukertaa

Eli otsikon mukaiset ongelmat vaivaavat. Ylisuuren laskutuksen selvittämisen toivossa olen jättänyt yhteydenottopyynnöt sekä ajanvarausjärjestelmän kautta että viestinä asiakaspalveluun. Kummastakaan ei ole kuulunut vastausta, vaan ainoa mitä olen saanut, on sähköpostiviesti yhteydenottopyyntöni lähetyksen onnistumisesta. En tiedä mitä tehdä. Soittaa en Telialle aio, koska ellen ihan väärin ole noita yhteydenottotapoja ymmärtänyt, niin Telia on se, joka ottaa minuun yhteyttä. 

Sanoisin edellä kuvaamani perusteella, että asiakaspalvelu on aivan surkeaa. Tuon lisäksi voin vielä kertoa, että laajakaistaliittymäni, jossa luvataan jopa 100MB latausnopeus yltää usein vain 2,9-5,4MB. 


1 kommentti

Hei @Pettynyt1 ja tervetuloa Yhteisöön!


Milloin jätit yhteydenottopyynnön ja varasit soittoajan? Yhteydenottopyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä noin 2 vuorokauden viive.


Nopeiten saat meihin yhteyden chatin kautta. Pääset sinne kirjautumalla telia.fi:hin täällä. Kirjautumisen jälkeen chat-ikkuna ilmestyy sivun oikeaan alalaitaan.


Chatin kautta homma saadaan varmasti hoidettua. Voidaan samalla katsoa tarkemmin laajakaistaliittymääsi ja selvittää mistä hidastelu johtuu.


Pärjäätkö näillä neuvoilla eteenpäin?

Vastaa