Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle

  • 30 September 2019
  • 8 kommenttia
  • 29 katselukertaa

5 tai 6 kpl asap henkilöä on neuvonut minua (meitä) kuinka yhteydenottolomakkeestä löytyy kohta mihin liitetään liitteitä, kun olen irtisanomassa määräaikaista laajakaistaani, tarvittavin liittein, niin missä mahdollisesti voisi olla vikaa, kun tarkoistakaan "ohjeista" huolimatta, ei kohtaa liitteille löydy. Koitettu chromella, firefoxilla ja edgellä, + android puhelimella... Olisko syynä ainoastaan se, että aihe on irtisanoutuminen? 


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu


8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @pikkumyy79 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


En löytänyt minäkään mistään kohtaa yhteydenottolomakkeella, johon olisi voinut liittää liitteitä ?


Ei siis koske pelkästään irtisanomista vaan myös muitakin asioita. Laitoin tästä viestiä Telialle, joten jäämme odottelemaan vastausta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Heippa @pikkumyy79! Bongasin tuon liitetiedoston lisäämisen seuraavanlaisesti...


 


1.Menen Telian asiakaspalvelun yhteystietoihin ja napsautan "Jätä yhteydenottopyyntö"-linkkiä.


 



 


Suora linkki lomakkeeseen:


https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


 


2. Sen jälkeen valitsen aiheeksi "Muita asioita".


 



 


3. Kirjoitan viestini. Jos kuitenkin haluan lähettää irtisanomisilmoituksen liitteenä, niin napsautan viestikentän alla olevaa "Ei liitetiedostoa"-kenttää ja valitsen "Lisää uusi liitetiedosto".


 


Napsautan tämän jälkeen "Valitse tiedosto >", jonka jälkeen voin hakea kyseisen tiedoston resurssinhallinnasta.


 


Huom.! Sallitut tiedostot ovat jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostot. Suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt.


 



 


Tämä testin tein äskettäin Windows-tietokoneeni Google Chrome (versio 77.0.3865.90) -selaimella ja Honor Play -puhelimen Chrome (versio 77.0.3865.92) -selaimella.


 


 


Löytyisikö näillä vinkeillä tuo kohta? :smileyvery-happy:


 


 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tuota liitetiedoston lisäämistä ei löydy Telian Omilta Sivuilta palvelupyyntölomakkeesta eli osoitteesta:


https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto


 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Sekunti@  kirjoitti:

Tuota liitetiedoston lisäämistä ei löydy Telian Omilta Sivuilta palvelupyyntölomakkeesta eli osoitteesta:


https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto


 


 


 




Onpa jännää että kirjautuneena ei voi liitetiedostoja lisätä ?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Pistän kyselyä tuosta eteenpäin että miksi ei liitetiedostojen lisäämiselle löydy kohtaa kirjautuneena! Hyvä kun vinkkasitte siitä tänne :smileyhappy:


 


Saitko @pikkumyy79 lähetettyä yhteydenottolomakkeen ja liitettyä liitteet mukaan? Tuolla @Sekunti :n ohjeilla tosiaan pitäisi tällä hetkellä kyllä onnistua! :smileyhappy:

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@  kirjoitti:

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".




Ei tietenkään, ilmoituksen pitäisi kyllä tuotakin kautta mennä eteenpäin! Harmi jos sitä ei ole asiasta ilmoittaessasi jo huomioitu.


 


Siitä en tietysti voi varmaksi sanoa etteikö palvelupyynnön käsittelijä olisi asiasta eteenpäin ilmoittanut, mutta kun tilanne näyttää olevan yhä päällä ja liitteiden lisääminen mahdotonta, niin olen laittanut tuosta viestiä nyt täältäkin käsin eteenpäin!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@  kirjoitti:

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".




Hyvä, kun olet huomannut asian! Onneksi tuo on korjattavissa. Täältä Yhteisöstä lähtee Telialaisilta myös ilmoituksia eteenpäin. Voi olla, että jokin pikku bugi tuossa lomakkeessa :smileysurprised:

Vastaa