Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63229
Kirjoituksia 172552

Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎03-09-2015
Kirjoituksia: 1
1/9

Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle

5 tai 6 kpl asap henkilöä on neuvonut minua (meitä) kuinka yhteydenottolomakkeestä löytyy kohta mihin liitetään liitteitä, kun olen irtisanomassa määräaikaista laajakaistaani, tarvittavin liittein, niin missä mahdollisesti voisi olla vikaa, kun tarkoistakaan "ohjeista" huolimatta, ei kohtaa liitteille löydy. Koitettu chromella, firefoxilla ja edgellä, + android puhelimella... Olisko syynä ainoastaan se, että aihe on irtisanoutuminen? 

 

Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

0 tykkäystä
8 vastausta
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 393
2/9

Vs: Asap neuvot

Hei @pikkumyy79 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

En löytänyt minäkään mistään kohtaa yhteydenottolomakkeella, johon olisi voinut liittää liitteitä 🤔

Ei siis koske pelkästään irtisanomista vaan myös muitakin asioita. Laitoin tästä viestiä Telialle, joten jäämme odottelemaan vastausta.

Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 051
3/9

Vs: Asap neuvot

Heippa @pikkumyy79! Bongasin tuon liitetiedoston lisäämisen seuraavanlaisesti...

 

1.Menen Telian asiakaspalvelun yhteystietoihin ja napsautan "Jätä yhteydenottopyyntö"-linkkiä.

 

jata_yhteydenottopyynto.JPG

 

Suora linkki lomakkeeseen:

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

2. Sen jälkeen valitsen aiheeksi "Muita asioita".

 

Yhteydenottopyynto_aihe.JPG

 

3. Kirjoitan viestini. Jos kuitenkin haluan lähettää irtisanomisilmoituksen liitteenä, niin napsautan viestikentän alla olevaa "Ei liitetiedostoa"-kenttää ja valitsen "Lisää uusi liitetiedosto".

 

Napsautan tämän jälkeen "Valitse tiedosto >", jonka jälkeen voin hakea kyseisen tiedoston resurssinhallinnasta.

 

Huom.! Sallitut tiedostot ovat jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostot. Suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt.

 

Yhteydenottopyynto_liite.JPG

 

Tämä testin tein äskettäin Windows-tietokoneeni Google Chrome (versio 77.0.3865.90) -selaimella ja Honor Play -puhelimen Chrome (versio 77.0.3865.92) -selaimella.

 

 

Löytyisikö näillä vinkeillä tuo kohta? Hymiö Erittäin onnellinen

 

 

 

 

Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 051
4/9

Vs: Asap neuvot

Tuota liitetiedoston lisäämistä ei löydy Telian Omilta Sivuilta palvelupyyntölomakkeesta eli osoitteesta:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

 

 

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 393
5/9

Vs: Asap neuvot


@Sekunti  kirjoitti:

Tuota liitetiedoston lisäämistä ei löydy Telian Omilta Sivuilta palvelupyyntölomakkeesta eli osoitteesta:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

 

 


Onpa jännää että kirjautuneena ei voi liitetiedostoja lisätä 🤔

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 523
6/9

Vs: Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle

Pistän kyselyä tuosta eteenpäin että miksi ei liitetiedostojen lisäämiselle löydy kohtaa kirjautuneena! Hyvä kun vinkkasitte siitä tänne Hymiö Onnellinen

 

Saitko @pikkumyy79 lähetettyä yhteydenottolomakkeen ja liitettyä liitteet mukaan? Tuolla @Sekunti :n ohjeilla tosiaan pitäisi tällä hetkellä kyllä onnistua! Hymiö Onnellinen

Highlighted
Poistettu käyttäjä
 
Kirjoituksia: 0
7/9

Vs: Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 523
8/9

Vs: Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle


@Anonymous  kirjoitti:

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".


Ei tietenkään, ilmoituksen pitäisi kyllä tuotakin kautta mennä eteenpäin! Harmi jos sitä ei ole asiasta ilmoittaessasi jo huomioitu.

 

Siitä en tietysti voi varmaksi sanoa etteikö palvelupyynnön käsittelijä olisi asiasta eteenpäin ilmoittanut, mutta kun tilanne näyttää olevan yhä päällä ja liitteiden lisääminen mahdotonta, niin olen laittanut tuosta viestiä nyt täältäkin käsin eteenpäin!

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 051
9/9

Vs: Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle


@Anonymous  kirjoitti:

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".


Hyvä, kun olet huomannut asian! Onneksi tuo on korjattavissa. Täältä Yhteisöstä lähtee Telialaisilta myös ilmoituksia eteenpäin. Voi olla, että jokin pikku bugi tuossa lomakkeessa Hymiö Yllättynyt