Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66617
Kirjoituksia 179971

Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle



Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle

pikkumyy79
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Liitetiedostojen lisääminen yhteydenottolomakkeelle

1/9

5 tai 6 kpl asap henkilöä on neuvonut minua (meitä) kuinka yhteydenottolomakkeestä löytyy kohta mihin liitetään liitteitä, kun olen irtisanomassa määräaikaista laajakaistaani, tarvittavin liittein, niin missä mahdollisesti voisi olla vikaa, kun tarkoistakaan "ohjeista" huolimatta, ei kohtaa liitteille löydy. Koitettu chromella, firefoxilla ja edgellä, + android puhelimella... Olisko syynä ainoastaan se, että aihe on irtisanoutuminen? 

 

Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

Vastaa
0 tykkäystä
8 vastausta

kiisseli67
Lady
Lady
Viestejä 3 496 kpl

2/9

Hei @pikkumyy79 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

En löytänyt minäkään mistään kohtaa yhteydenottolomakkeella, johon olisi voinut liittää liitteitä 🤔

Ei siis koske pelkästään irtisanomista vaan myös muitakin asioita. Laitoin tästä viestiä Telialle, joten jäämme odottelemaan vastausta.

Vastaa

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 087 kpl

3/9

Heippa @pikkumyy79! Bongasin tuon liitetiedoston lisäämisen seuraavanlaisesti...

 

1.Menen Telian asiakaspalvelun yhteystietoihin ja napsautan "Jätä yhteydenottopyyntö"-linkkiä.

 

jata_yhteydenottopyynto.JPG

 

Suora linkki lomakkeeseen:

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

2. Sen jälkeen valitsen aiheeksi "Muita asioita".

 

Yhteydenottopyynto_aihe.JPG

 

3. Kirjoitan viestini. Jos kuitenkin haluan lähettää irtisanomisilmoituksen liitteenä, niin napsautan viestikentän alla olevaa "Ei liitetiedostoa"-kenttää ja valitsen "Lisää uusi liitetiedosto".

 

Napsautan tämän jälkeen "Valitse tiedosto >", jonka jälkeen voin hakea kyseisen tiedoston resurssinhallinnasta.

 

Huom.! Sallitut tiedostot ovat jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostot. Suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt.

 

Yhteydenottopyynto_liite.JPG

 

Tämä testin tein äskettäin Windows-tietokoneeni Google Chrome (versio 77.0.3865.90) -selaimella ja Honor Play -puhelimen Chrome (versio 77.0.3865.92) -selaimella.

 

 

Löytyisikö näillä vinkeillä tuo kohta? Hymiö Erittäin onnellinen

 

 

 

 

Vastaa

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 087 kpl

4/9

Tuota liitetiedoston lisäämistä ei löydy Telian Omilta Sivuilta palvelupyyntölomakkeesta eli osoitteesta:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

 

 

Vastaa
0 tykkäystä

kiisseli67
Lady
Lady
Viestejä 3 496 kpl

5/9

@Sekunti  kirjoitti:

Tuota liitetiedoston lisäämistä ei löydy Telian Omilta Sivuilta palvelupyyntölomakkeesta eli osoitteesta:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

 

 


Onpa jännää että kirjautuneena ei voi liitetiedostoja lisätä 🤔

Vastaa

SannaMKoo
Moderaattori
Viestejä 560 kpl

6/9

Pistän kyselyä tuosta eteenpäin että miksi ei liitetiedostojen lisäämiselle löydy kohtaa kirjautuneena! Hyvä kun vinkkasitte siitä tänne Hymiö Onnellinen

 

Saitko @pikkumyy79 lähetettyä yhteydenottolomakkeen ja liitettyä liitteet mukaan? Tuolla @Sekunti :n ohjeilla tosiaan pitäisi tällä hetkellä kyllä onnistua! Hymiö Onnellinen

Vastaa

Poistettu käyttäjä
 
Viestejä 0 kpl

7/9

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".

Vastaa
0 tykkäystä

SannaMKoo
Moderaattori
Viestejä 560 kpl

8/9

@Anonymous  kirjoitti:

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".


Ei tietenkään, ilmoituksen pitäisi kyllä tuotakin kautta mennä eteenpäin! Harmi jos sitä ei ole asiasta ilmoittaessasi jo huomioitu.

 

Siitä en tietysti voi varmaksi sanoa etteikö palvelupyynnön käsittelijä olisi asiasta eteenpäin ilmoittanut, mutta kun tilanne näyttää olevan yhä päällä ja liitteiden lisääminen mahdotonta, niin olen laittanut tuosta viestiä nyt täältäkin käsin eteenpäin!

Vastaa
0 tykkäystä

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 087 kpl

9/9

@Anonymous  kirjoitti:

Tännekö täytyy aina tehdä ilmoitus, että asialle tehdään jotain? Raportoin tästä jo erään yhteydenottopyynnön yhteydessä useampi kuukausi sitten, kun yksi liitteellinen palvelupyyntö hylättiin koska ei ollut kirjautuneena ja kirjautuneena liitettä ei pystynyt lisäämään. Tosin suhtautuminen siihen ilmoitukseen oli "kyllä sinne pitäisi voida liitteitä laittaa kirjautuneenakin".


Hyvä, kun olet huomannut asian! Onneksi tuo on korjattavissa. Täältä Yhteisöstä lähtee Telialaisilta myös ilmoituksia eteenpäin. Voi olla, että jokin pikku bugi tuossa lomakkeessa Hymiö Yllättynyt

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.