Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Anneli49_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymän irtisanomisen vahvistus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Olen irtisanonut nettiliittymäni jo syyskuussa, jolloin minulle kerrottiin, että kyseisessä liittymässä on kahden kuukauden irtisanomisaika. Haluaisin saada vahvistuksen, että liittymäni todella suljetaan joulukuun lopussa. Asiakasnumeroni on xxx
1 vastaus
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Anneli49!

Kiitos viestistäsi. Mainitsemasi asia on hoidossa ja liittymän irtisanomispyyntösi on vastaanotettu. Tulet vielä saamaan erillisen irtisanomisvahvistuksen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu