Minne palauttaa thomson tg789 reititin

  • 20 March 2016
  • 5 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9
Ostin oman reittitimen telewell tw-eav510v4 ja käsittääkseni tuo thomson on soneran omaisuutta. Yhteys toimii hyvin tuolla uudella ja tuo thomson on tarpeeton. Minulla ei ole sonera viihdettä, siis digiboxeja sun muita. Tuo mobiili viihde riittää minulle. Minne siis palautan tuon thomsonin?

5 kommenttia

Yleensä Viihteen laitteet ovat Soneran omaisuutta ja palautetaan ilmaiseksi tuonne:


 


Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 628184
Satamatie 37
37800 Toijala


 


Oletko varma, ettet ole saanut reititintä omaksi sopimuksen tehdessäsi ? Voisit varmistaa aspasta, pitääkö sitä palauttaa.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9
Maksan reitittimestä euron pari kuussa. Kun yhteys tavasta ei tilatessa ollut varmuutta, lähettivät tuon. Yhteys on siis kuitu/vdsl2, kuitu tulee siis talojakamoon ja loppu vdsl2 tekniikalla. Näin olen ymmärtänyt, kyseessä siis kerrostalo.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@avallte kirjoitti:
Maksan reitittimestä euron pari kuussa. Kun yhteys tavasta ei tilatessa ollut varmuutta, lähettivät tuon. Yhteys on siis kuitu/vdsl2, kuitu tulee siis talojakamoon ja loppu vdsl2 tekniikalla. Näin olen ymmärtänyt, kyseessä siis kerrostalo.

Laskusta varmasti näet, millainen sopimus on kyseessä. Jos kyseessä on määräaikainen, saanee sellaisen purettua, jos maksaa jäljellä olevat erät yhtenä könttänä. Varmista kuitenkin aspasta, millainen sopimus sinulla on laitteesta ja mitkä ehdot koskevat juuri sinua.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9
Laitoin tuosta aiheesta yhteydenottopyynnön tms. jäämme odottamaan vastausta.
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9
Sain ohjeet ja osoitteen asiakaspalvelusta. Plussana sanottakoon, että tällä kertaa asia hoitui puhelimella oikein mallikkaasti.

Vastaa